Uudet M18 FUEL™ -työkalut asettavat alalle uudet standardit… TAAS KERRAN.

Milwaukee mullistaa yhä uudelleen johdottomien työkalujen markkinoita lanseeraamalla M18 FUEL™ -sarjan porakoneen/ruuvinvääntimen, iskuporakoneen, iskevän ruuvinvääntimen ja kaksi iskevää mutterinväännintä. Kolme vuotta alalle lanseerattujen käänteentekevien M18 FUEL™ -poraus- ja ruuvinvääntötuotteiden jälkeen nämä uuden sukupolven työkalut lunastavat jälleen odotukset markkinoiden tehokkaimmilla ja entistä kompaktimman kokoisemmilla tuotteillaan.

"Uudet M18 FUEL™ 18 V:n porakoneet ovat markkinoiden tehokkaimmat, ja niiden vääntömomentti on 135 Nm. Samalla ne ovat lyhyempiä ja kevyempiä kuin kilpailevat tuotteet markkinoilla. Uudet M18 FUEL™ iskevät vääntimet eivät ole ainoastaan luokkansa tehokkaimpia ja kompakteimpia vaan tarjoavat lisäksi kehityksen etulinjaa edustavan DRIVE CONTROL™ -ominaisuuden mahtavine monipuolisine kiinnityssovelluksineen”, kertoo Powertoolsin varatoimitusjohtaja Oliver Lerch.

M18 FUEL™ -työkalut ovat Milwaukeen 18 V:n työkalujen ykkösvalikoimaa, ja ne on suunnattu käyttäjille, jotka haluavat ainutkertaista tehoa, suoritusaikaa ja kestävyyttä työmaalla. Kuten kaikki M18 FUEL™ -tuotteet, nämä uudet työkalut sisältävät Milwaukeen kolme eksklusiivista innovaatiota, jotka ovat: hiiliharjaton POWERSTATE™-moottori, REDLITHIUM-ION™ 5.0 Ah -akku ja REDLINK PLUS™ Intelligence -elektroniikka. Jokainen näistä uuden sukupolven ratkaisuista koki perusteellisen uudelleensuunnitteluprosessin, ja jokainen vie edistyneet komponentit uudelle tasolle.

Uusi hiiliharjaton POWERSTATE™-moottori tarjoaa paremman antotehon ja nopeuden suuressa kuormituksessa. Lisäksi REDLINK PLUS™ -elektroniikka on päivitetty kestämään kuumenemista entistä paremmin ja suoriutumaan moottorin suuremmasta antotehosta. Parantuneen tehokkuutensa ja pienemmän kokonsa ansiosta M18 FUEL™ tarjoaa käyttäjälleen kompaktin työkalun edut ja äärimmäisen tehon samassa paketissa.

Uusi iskevä ruuvinväännin ja uudet iskevät mutterinvääntimet tarjoavat nopeampaa vääntöä ja tarkempaa hallintaa. 4-toimintoinen DRIVE CONTROL™ -ominaisuus käsittää ruuvinvääntimen uuden tarkkuus- ja suorituskykytoiminnon, joten käyttäjällä on paras mahdollinen työkalunhallinta, automaattisen nopeuden-, iskun- ja väännönsäädön ansiosta. Myös M18 FUEL™ iskevät mutterinvääntimet käsittävät 4-toimintoisen DRIVE CONTROL™ -ominaisuuden, joka pysäyttää työkalun sekunnissa estääkseen materiaalien vahingoittumisen, jos se tuntee väännön menevän liian syvälle.

Uudet M18 FUEL™ -työkalut ovat yhteensopivia koko M18 -järjestelmän kanssa, ja tuotteita on nyt yli 70, jotka ovat kaikki johdottomia ja samalla litium-ioniakulla toimivia.

Porakone/ruuvinväännin, iskuporakone ja iskevä ruuvinväännin ovat nyt saatavilla. Iskevät mutterinvääntimet ovat saatavilla lokakuussa omalta Milwaukee-jälleenmyyjältäsi.

Katso video uusista M18 FUEL™ -työkaluista toiminnasta tai vieraile lähimmässä Milwaukee-myymälässäsi: www.milwaukeetool.fi

• m18
  • redlithium
  • lithium
  • fuel
  • m18fuel
  • li-ion

MILWAUKEESTA

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa, USA:ssa. Siitä lähtien Milwaukee on keskittynyt yhteen tehtävään: tuottamaan parhaimmat ja kestävimmät sähkötyökalut ammattilaisten käyttöön. Nykyään Milwaukee-nimi yhdistetään tuotteisiin, joilla on korkein laatu, pisin käyttöikä ja paras luotettavuus jota rahalla saa.

Milwaukeella Heavy Duty on enemmän kuin iskulause. Se lupaa tarjota parasta ja vain parasta ammattilaisille. Milwaukeen insinöörit eivät pelkästään suunnittele työkaluja; he suunnittelevat työkaluja, jotka suorittavat työtehtävät paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muut.

Magnus Karlsson

Trade Marketing Manager - Milwaukee Presskontakt +46 (0)705-43 95 71