Uudet Ryobi®- ruohonleikkurit nyt Subaru®- moottoreilla - lisätehoja puutarhanhoitoon!

Ryobi lanseeraa polttomoottorikäyttöisten puutarhatyökalujen sarjaan uudet Subaru®-moottoreilla varustetut ruohonleikkurit. Uusissa leikkureissa yhdistyvät Ryobin ainutlaatuinen teknologia sekä tehokkaat bensiinikäyttöiset Subaru®-moottorit. Yhdessä ne on suunniteltu tarjoamaan sinulle enemmän.

• Lyömätöntä suorituskykyä tehokkaista Subaru®-moottoreista
  • Itsevetävä ja mukava käyttää
  • Bio-murskaus toiminto, joka silppuaa kerätyn nurmikon ja levittää sen takaisin lannoitteeksi.

RYOBI® lanseeraa uuden sarjan ruohonleikkureita tehokkailla Subaru®- moottoreilla.
Uusien leikkureiden kehityksessä haluttiin yhdistää suorituskyky, tehokkuus sekä ainutlaatuinen käyttömukavuus. Ne on suunniteltu pitkäaikaista käyttöä varten ja niissä yhdistyy kahden eri osa-alueen huippuosaaminen – huipputehokkaat Subaru®-moottorit ja moderni ja innovatiivisia ratkaisuja korostava Ryobi®-muotoilu.

Uusien ruohonleikkureiden tehokkuuden taustalla on monta keskeistä tekijää, joiden yhteinen tavoite on lisätä käyttömukavuutta sekä parantaa yleisesti leikkureiden käyttökokemusta:

• Itsevetävä - käyttäjän ei tarvitse käyttää voimaa koneen työntämiseen. Tästä seuraa parempi leikkuutulos, koska itsevetäviä koneita on helpompi ohjata ja hallita.
  • Sisäänrakennettu Bio-murskaus-toiminto, joka silppuaa koneen leikkaaman ruohon ja levittää sen takaisin ruohikkoon lannoitteeksi.
  • Säädettävyys ja helppokäyttöisyys : Keskitetty leikkuukorkeuden säätö ja vankat puskurit, jotka suojaavat konetta kolhuilta leikattaessa ruohoa alueilla, joissa on kovia kulmia ja esteitä.
  • Valinnanvapaus: Uudessa Ryobi®-ruohonleikkurisarjassa on valikoima vaihtoehtoja 175cc - 190cc:n Subaru®-moottoreilla ja kerääjä-, sivulleheitto- ja Bio-murskaus –toiminnoilla.

Subarun kompaktit moottorit ovat tunnettuja ammattilaistason puutarha- ja rakennuspuolella kestävyydestään ja luotettavuudestaan. Ryobin ja Subarun vuonna 2011 alkaneen yhteistyön lopputuloksena on maailman ensimmäinen kuluttajille suunniteltu laadukkailla moottoreilla varustettu ruohonleikkurisarja.

Subarun uudet 190cc OHC moottorit ovat markkinoiden ensimmäisiä kompakteja, ilmajäähdytteisiä, pystyakselisia moottoreita. Ne käyvät metalliketjuilla ja automaattisella puolipuristimella, mikä vähentää vastusta 30-40% ja varmistaa käynnistyksen ensiyrityksellä.  Moottoreiden innovatiivinen ja omaperäinen rakenne on kevyt, mutta samalla kestävä ja tehokas.

Valikoima:

190cc Ruohonleikkuri RLM5319SME

Tehokas 190cc OHC Subaru®-moottori ja itseveto-toiminto tekee tästä ruohonleikkurista lyömättömän

RLM5319SME on täydellinen työkaveri vaativaankin puutarhaan. 53 cm leikkuuleveys tarjoaa maksimaalista leikkuutehokkuutta. Koneen suuret takapyörät ja mukavat kahvat helpottavat sen liikuttamista. Kolme toimintoa yhdessä antaa käyttäjälle mahdollisuuden joko säilöä leikattu ruoho 70 litran kerääjään, käyttää Bio-murskaus-toimintoa, joka silppuaa ruohon ja levittää sen takaisin lannoitteeksi, tai käyttää sivulleheitto-toimintoa, joka on erinomainen etenkin pitkää ruohikkoa leikatessa.

Nopeudensäätö ja leikkuukorkeuden säätö antavat käyttäjälle mahdollisuuden optimoida ja säätää tehoa leikkuukorkeuden ja ruohonpituuden suhteen.

• Moottori: 190cc OHC
  • Leikkuuleveys: 53cm
  • Toiminnot: 3 toimintoa yhdessä. kerääjä, Bio-murskaus ja sivulleheitto
  • Paino: 42 kg

Vakiovarustus: 70 l kerääjä, murskainosa, sivulleheitto

190cc ruohonleikkuri RLM5219SME

Tehokas 190cc OHC Subaru®-moottorilla varustettu ruohonleikkuri tarjoaa 52 cm leikkuuleveyden ja lisää työtehokkuutta suuriinkin työtehtäviin

Kolme toimintoa yhdessä antaa käyttäjälle mahdollisuuden valita joko säilöä leikattu ruoho 55 litran kerääjään, käyttää Bio-murskaus toimintoa, joka silppuaa ruohon ja levittää sen takaisin lannoitteeksi, tai käyttää sivulleheitto-toimintoa, joka on erinomainen etenkin pitkää ruohikkoa leikatessa.

Keskitetty korkeudensäätö antaa käyttäjälle 7 eri vaihtoehtoa. Itsevetävä käynti ja pehmeäkäynnistys lisäävät käyttömukavuutta ja mahdollistavat tarkemman lopputuloksen.

• Moottori: 190cc OHC
  • Leikkuukapasiteetti: 52 cm
  • Toiminnot: 3 toimintoa yhdessä - Kerääjä, Bio-murskaus ja sivulleheitto
  • Paino: 34.5 kg

Vakiovarustus: 55 l kerääjä, Bio-murskaus-toiminto, sivulleheitto

175cc ruohonleikkuri RLM4617SM

Tehokas 175cc OHC Subaru®-moottori tarjoaa käyttäjälle suorituskykyä ja luotettavuutta. 46cm leikkuuleveys antaa tehokkuutta ja nopeaa tulosta – täydellinen työkaveri keskikokoiseen tai suureen puutarhaan.

RLM4617SM:ssä on kaksi toimintoa yhdessä, jotka tarjoavat käyttäjälleen mahdollisuuden joko säilöä leikattu ruoho 55 litran kerääjään tai käyttää Bio-murskaus toimintoa. Koneessa on myös helppokäyttöinen, keskitetty 7-portainen leikkuukorkeuden säätö. Itsevetävä käynti ja pehmeäkäynnistys lisäävät käyttömukavuutta ja antavat tarkemman lopputuloksen.

• Moottori: 175cc OHC
  • Leikkuuleveys: 46 cm
  • Toiminnot: Kaksi toimintoa yhdessä – kerääjä ja Bio-murskaus toiminto
  • Paino: 32.5 kg

Vakiovarustus: 55 l kerääjä, murskainosa

190cc ruohonleikkuri RLM1956ME

Tehokas 190cc OHV Subaru® moottori - ainutlaatuista voimaa

Uusi RLM1965ME-ruohonleikkuri 56 cm:n leikkuuleveydellä on erittäin tehokas ja nopea. Suuret takapyörät tekevät siitä helpon käsitellä ja liikuttaa. Uudessa leikkurissa on kaksi toimintoa yhdessä - käyttäjä voi valita joko Bio-murskaus-toiminnon, joka murskaa leikatun ruohon ja levittää sen takaisin lannoitteeksi tai sivulleheitto-toiminnon, joka on erinomainen etenkin pitkää ruohikkoa leikatessa. Koneessa on myös helppokäyttöinen, 6-portainen leikkuukorkeuden säätö.

• Moottori: 190cc OHV
  • Leikkuuleveys: 56 cm
  • Käynti: Työnnettävä
  • Toiminnot: Kaksi toimintoa yhdessä – Bio-murskaus-toiminto ja sivulleheitto
  • Murskain-osa: Integroitu
  • Paino: 38 kg

Vakiovarustus: Sivulleheitto

RLM5319SME   190cc Ruohonleikkuri  Suositushinta alv.23% 499,00

RLM5219SME   190cc Ruohonleikkuri Suositushinta alv.23% 449,00

RLM4617SM      175cc Ruohonleikkuri Suositushinta alv.23% 379,00

RLM1956ME      190cc Ruohonleikkuri Suositushinta alv.23% 349,00

Kaikilla Ryobi-koneilla on kahden vuoden takuu.

Lisätietoja

Lisätietoja saat markkinointikoordinaattori Asta Larjomaalta (suomeksi, tai englanniksi, +45 43 56 55 83 tai asta.larjomaa@tti-emea.com) tai markkinointipäällikkö Thomas Norbergilta (englanniksi tai ruotsiksi puh. +46 (0) 30 732 78 44 tai e-mail: thomas.norberg@TTI-emea.com). Tiedot lähimmästä jälleenmyyjästä asiakaspalvelusta numerosta: 0800 1 09000 (sähköposti asiakaspalvelu@tti-emea.com) tai verkkosivuiltamme www.ryobitools.fi.

Ryobista

Ryobi viimeiset 40 vuotta tarjonnut korkealaatuisia sähkötyökaluja houkuttelevaan hintaan. Ryobin tuotteet ovat aina vastanneet markkinoiden tarpeita ja yhtiö on kehittänyt innovatiivisia työkaluja, joissa on kaikki tarvittavat ominaisuudet. Ryobi työkalut soveltuvat sekä ammattilaisille että kotinikkareiile, työpajoihin ja puutarhaan. Ryobin työkaluilla saat aina rahoillesi vastinetta. Ryobi, kuten Homelite sekä ammattilaistyökalut AEG ja Milwaukee kuuluvat Techtronic Industriesin tuotemerkkivalikoimaan.

• RLM5319SME
  • RLM5219SME