Motonet on ostanut Erätukku Oy:n JahtiJakt ja Woodlander -tuotevalikoimien oikeudet

Broman Group -konserniin kuuluva Motonet on ostanut Erätukku Oy:n konkurssipesästä JahtiJakt ja Woodlander -tavaramerkit ja tuotevalikoimien oikeudet. Kyseisten tuotemerkkien lisäksi kauppaan sisältyi OTSO-asekaappien tuotemerkki ja edustus.

– Olemme kehittäneet metsästys- ja erätuotevalikoimaamme harkiten, ja nyt päätimme ottaa asiassa ison harppauksen eteenpäin. JahtiJakt on ollut jo pitkään metsästysvaatteiden markkinajohtaja maassamme. Woodlander-valikoimasta löytyy laadukkaita vaatteita ja tuotteita eränkäyntiin ja vapaa-aikaan. Olemme iloisia voidessamme lisätä kyseiset tuotteet tulevaisuudessa valikoimiimme, Motonet Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola kertoo.

– Uudet brändit tulevat myyntiin Motoneteihin ensi vuoden aikana. Sertifioidut OTSO-asekaapit saamme myymälöihimme todennäköisesti jo tänä vuonna. Uskon, että asiakkaamme löytävät kyseiset tuotteet hyvin tavarataloistamme, Tiitola jatkaa.

Motonet Oy, toimitusjohtaja Antti Tiitola, p. 050 648 72, antti.tiitola@bromangroup.fi

Motonet Oy on suomalainen perheyritys, jonka 30 erikoistavarataloa, 27 kaupungissa Suomessa ja yksi Virossa, myyvät autojen ja moottoripyörien varaosia ja -tarvikkeita, työkaluja, veneily- ja kalastustarvikkeita sekä kodin- ja vapaa-ajantuotteita. Motonetin liikevaihto tilikaudella 2016 oli n. 270 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa on n. 1000 henkilöä. Motonet kuuluu Broman Group -konserniin. www.motonet.fi