Huippubarista loihtii herkullisia kahvidrinkkejä viikonloppuna Kampissa

Huippubarista loihtii herkullisia kahvidrinkkejä viikonloppuna Kampissa

Haluatko frappucinon popcornilla? Barista Ola Persson loihtii viikonloppuna Helsingin Kampin kauppakeskuksessa herkullisia kahvidrinkkejä ohikulkijoille. Värikkäässä Pop Up -kahvilassa pääsee siis maistamaan paljon muutakin kuin perinteistä mustaa kahvia tai maitokahvia.

Kahvidrinkkejä tarjoillaan lauantaina 14.10 kello 10-19 ja sunnuntaina 15.10 kello 12-18 Kampin keskusympyrässä.

Ola Persson on Nestlén barista, joka kiertää ympäri maailmaa master baristana ja uusien kahvien kehittäjänä Nestlélle. Lisäksi hän on toiminut kansainvälisen barista cupin tuomarina.

Perssonin valmistamien, alkoholittomien, kylmien tai kuumien drinkkien pohjana toimii Nescafé Dolce Gusto -kapselikahvi. Suomessa niitä myynnissä yli 30 eri makua, joten Perssonilla riittää valinnanvaraa juomien pohjaksi.

Nescafé Dolce Gusto lanseeraa Suomeen lokakuussa myös 2 uutta automaattikäyttöistä keitinmallia: Krups Lumion ja De’Longhi Colorsin. Persson valmistaa niillä juomia viikonlopun Pop Up -kahvilassa ja kahvin maistelijoilla on mahdollisuus voittaa kone itselleen.

- Suomalaiset suosivat Dolce Guston laajasta kahvivalikoimasta etenkin Café au Lait ja Cappuccino -maitokahveja ja keskipaahtoista Americano -mustaa kahvia. Suomalaiset kokeilevat myös mielellään uutuuksia ja esimerkiksi tämän syksyn tummapaahtoinen aamukahviuutuus Preludio Intenso Dolce Gusto -kahvi on otettu hyvin vastaan, sanoo Nescafé Dolce Gustosta Suomessa vastaava Roope Pärssinen Suomen Nestléltä.

Kampin Pop Up -kahvilassa vierailevat voivat siis kokea viikonlopun aikana uudenlaisia makuelämyksiä ja saada vinkkejä herkullisiin kahvihetkiin.

Lisätietoa: Nescafé Dolce Gusto -kahvista Suomessa vastaava Roope Pärssinen, Suomen Nestlé: 010 3951 483

Nestléstä

Nestle on maailman suurin elintarvikeyritys. Nestlé käyttää tutkimukseen- ja tuotekehitykseen 1,5 miljardia euroa vuodessa eli enemmän kuin mikään muu alan yritys. Nestlé toimii 191 maassa ja meillä on 328 000 työntekijää.

Nestlén tarkoituksena on parantaa elämänlaatua ja edistää terveellisempää tulevaisuutta. Tarjoamme laajan valikoiman tuotteita ihmisille ja eläimille jokaiseen elämäntilanteeseen.Valikoimaamme kuuluu yli 2000 tuotemerkkiä. Niistä osa on maailmanlaajuisesti tunnettuja brändejä kuten Nescafe, Nespresso, Nestlé vauvanruoka, Cheerios, KitKat ja Purina-eläinruoka ja osa paikallisia suosikkituotteita kuten Piltti-tuotteet Suomessa.

Nestlén toimintaa ohjaa ravitsemus-, terveys- ja hyvinvointistrategia. Pääkonttorimme sijaitsee Sveitsin Veveyssä, jossa Nestlé perustettiin 150 vuotta sitten. Suomen Nestléllä työskentelee noin 300 henkilöä tehtaillamme Turussa ja Juuassa sekä pääkonttorillamme Espoossa.