Jonas Holmström DAF-kuorma-automyyjäksi

Jonas ”Jontte” Holmström aloitti marraskuussa Nordic Truckcenterin Vantaan DAF-myyjänä. Holmström on työskennellyt koko ikänsä kuljetusalalla, ja viime vuodet raskaan kaluston myynnin ja vuokrauksen parissa Etelä-Suomen alueella.

”Olen innoissani päästessäni mukaan DAF -myynnin pariin. DAFin laadukkaat tuotteet sekä Nordic Truckcenterin Vantaan Tammistoon valmistuvat uudet myynti- ja korjaamotilat tarjoavat loistavan mahdollisuuden palvella alueemme kuljetusyrityksiä entistä paremmin”, iloitsee Holmström. ”Och förstås, nu får kunden även betjäning på svenska”, muistuttaa ’Borgåbisi’ Holmström.

”Jatkamme panostusta DAF -myynnin kehittämisessä, ja tänä vuonna julkaistun uuden sukupolven XF, XG ja XG+ -mallistojen myötä uskomme vahvaan kasvupotentiaaliin. Uusi mallisto on saanut valtavan hyvän vastaanoton läpi Euroopan. Jonten mukanaan tuoma laaja asiantuntemus kuljetusalalta on meille erinomainen lisä tiimiin, ja tulee auttamaan meitä tavoitteiden saavuttamisessa”, maajohtaja Sampsa Rouhiainen kertoo.

Jonten tavoitat puhelinnumerosta 040 546 5609 ja sähköpostilla jonas.holmstrom@nordictruckcenter.com

Nordic Truckcenter Oy on osa Royal A-Ware –yhtiötä, joka toimii Hollannissa ja on perheomistuksessa. Yhtiön toimialoihin kuuluu elintarvikkeiden valmistus, varastointi ja kuljetus. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,5 miljardia euroa. Juustoa yhtiö varastoi kypsytykseen yli 200 000 tonnia. Kuljetuskalustoa yhtiöillä on yli 1000 kuorma-autoa ja noin 2000 perävaunua. Henkilökuntaa yhtiöillä on yli 2400 henkeä.

DAF Trucks N.V. on osa PACCAR Inc. –yhtiötä, joka on yksi maailman suurimmista raskaiden kuorma-autojen valmistajasta. DAF mallisarja kattaa koko kuorma-auto markkinan aina jakoautoista raskaisiin kuorma-autoihin, tarjoten aina parhaan ratkaisun jokaiseen kuljetustehtävään. DAF tarjoaa tuotteisiinsa myös monipuoliset huolto- ja korjaussopimukset. Varaosat toimittaa maailmanlaajuisesti toimiva PACCAR Parts. Lisäksi DAF kehittää ja valmistaa komponentteja kuten moottoreita ja akseleita linja-autoteollisuudelle. DAF Trucks N.V. tehtaat sijaitsevat Eindhovenissa Hollannissa, Westerlossa Belgiassa, Leylandissa Englannissa ja Ponta Grossassa Brasiliassa. DAF jälleenmyyjä verkosto kattaa yli 1100 toimipistettä maailmanlaajuisesti.