First Kitchen -monitoimikoneella tyylikästä tehoa keittiöön

Hyvästi raskaat keittiötyöt: OBH Nordican First Kitchen -yleiskone sekoittaa, vaivaa ja vatkaa puolestasi taikinan kuin taikinan. First Kitchen on tyylikäs ja tehokas yleiskone, jolla voit alustaa jopa litran hiivataikinan sekä pyöräyttää muro- ja mureketaikinat. Planetaarisen sekoitusliikkeen ansiosta kaikki ainekset sekoittuvat kunnolla kulhon reunoja myöten. Ruostumatonta terästä olevan kulhon tilavuus on 4,5 litraa. Kulhon ja vakiovarusteina tulevan vispilän, taikinakoukun, sekoittimen ja roiskesuojakannen voi pestä koneessa.

Yleiskoneessa on portaaton nopeudensäädin, ja kone sekoittaa tasaisella, säädön mukaisella nopeudella riippumatta seoksen koostumuksesta. Monipuolisilla lisäosilla tuotteen käyttömahdollisuuksia voi lisätä entisestään, vaikka lihan hienonnukseen tai vihannesten pilkkomiseen. Lisävarusteiden vaihtaminen käy helposti ja nopeasti. Designiltaan tyylikäs First Kitchen on vankkarakenteinen ja kestävä keittiön apuri.

First Kitchen -yleiskoneen suositushinta on 259 euroa. Tuote myynnissä jälleenmyyjillä marraskuusta 2011 alkaen.

Lisätietoja tuotteista: Pauliina Pirinen, OBH Nordica Finland, 09-89461525, pauliina.pirinen@obhnordica.fi

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen pienkoneita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa ja se työllistää n. 150 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa. Suomen liikevaihto noussee kuluvalla tilikaudella n. 17 miljoonaan euroon, ja yrityksessä työskentelee tällä hetkellä 20 henkilöä

• Vähittäiskauppa

• yleiskone