You are the Artist - Style it like a PRO!

Artist Pro on OBH Nordican uusi hiustenmuotoilu tuotesarja. Suunnittelun lähtökohtana on ollut ammattilaistason tekniikan lisäksi hyvä muotoilu, erinomainen käytettävyys ja innovatiivisuus.

”Kiinnostus oman henkilökohtaisen tyylin ilmaisuun on suurempi kuin koskaan. Näemme räjähdysmäisen kasvun ammattitasoisten, innovatiivisten ja aikaa säästävien hiustenmuotoilulaitteiden kysynnässä. Kuluttajilla on korkea vaatimustaso laitteiden suorituskyvylle ja he haluavat kotikäytössä saman lopputuloksen kuin kampaajalla” kertoo Anna Björnram, OBH Nordican hyvinvointi kategorian pohjoismainen tuotepäällikkö.

Syksyllä 2016 lanseeratussa Artist Pro sarjassa on kolme hiustenkuivainta ja suoristusrauta. Keväällä 2017 sarja täydentyy jännittävällä muotoilu-uutuudella.

OBH Nordica Artist Pro One Touch AC hiustenkuivain

Kuivaa, muotoile ja stailaa kampaus omaan tyyliisi sopivaksi! Ammattilaistason hiustenkuivain, jossa on käytetty ainutlaatuista teknologiaa. Kädensijassa on kosketustunnistin, minkä avulla kuivain käynnistyy heti kun kädensijaan koskee ja sammuu kun sen laskee kädestä. Tehokas AC-moottori 2 000 W. Mukana kapea ilmankeskitin ilmavirran kohdistamiseen sekä volyymisuutin. Ionitoiminto vähentää hiusten sähköisyyttä ja antaa niille kiiltoa. Kolme lämpöasentoa ja kaksi puhallusvoimakkuutta sekä viileäpuhallus. Erittäin pitkä johto 2,8 m. Irrotettava suodatin helpottaa puhdistusta.

Mallinumero 5197, Suositushinta 99,00 €

OBH Nordica Artist Pro Instant Dry AC hiustenkuivain

Ammattilaistason hiustenkuivain, jossa suuntaa automaattisesti vaihtava tehosuutin. Suuttimella saavutetaan tehokkaampi ilmavirtaus. 30 % alhaisempi energiankulutus: Teho 1500 W, antaa kuitenkin jopa 2110 W puhallustehon. Mukana kapea ilmankeskitin ja volyymisuutin. Ionitoiminto vähentää hiusten sähköisyyttä ja antaa niille kiiltoa.Kolme lämpöasentoa ja kaksi puhallusvoimakkuutta sekä viileäpuhallus. Erittäin pitkä johto 2,8 m. Irrotettava suodatin helpottaa puhdistusta. Mattamusta väri vihreillä yksityiskohdilla.

Mallinumero NV6041N0, Suositushinta 109,00 €

OBH Nordica Artist Pro Liss & Curl suoristusrauta

Tämä ainutlaatuinen ammattilaistason suoristin tekee täydellistä jälkeä, onpa sitten toiveenasi suora tai kihara kampaus. Kaksoisionisaattori antaa hiuksille maksimaalisen kiillon ja neutralisoi niiden sähköisyyttä. Patentoidut joustavat nanokeraamiset levyt takaavat kiiltävän ja takuuvarman tuloksen sekä helposti liukuvan käsittelyn. Viisi lukittavaa lämpötilaa 130-230 ˚C. Led näyttö. Lämpenee nopeasti vain 15 sekunnissa, Erittäin pitkä ja pyörivä johto 2,8 m. Automaattinen virrankatkaisu 60 minuutin kuluttua

Mallinumero NF6221N0, Suositushinta 109,00 €

OBH Nordica Artist Pro Signature AC hiustenkuivain

Kuivaa, muotoile ja stailaa kampaus omaan tyyliisi sopivaksi! Tässä ammattilaistason AC-moottorilla varustetussa hiustenkuivaimessa on keratiini- ja turmaliinipinnoitettu suutinverkko, joka antaa hiuksille kiiltoa ja vähentää niiden sähköisyyttä. Kampaus on helppo muotoilla kapealla ilmankeskittimellä. Volyymisuuttimella saat hiuksiin upeaa tuuheutta.

Ionitoiminto vähentää hiusten sähköisyyttä ja antaa niille kiiltoa. Kolme lämpöasentoa ja kaksi puhallusvoimakkuutta sekä viileäpuhallus. Erittäin pitkä johto 2,8 m. Irrotettava suodatin helpottaa puhdistusta. Teho 2 100 W.

Mallinumero NV7821N0, Suositushinta 65,00 €

Lisätietoja, tuotekuvat ja kuvauslainat:

Mari Kilpiö, Brand Activation Manager

mkilpio@groupeseb.com

09 8946 1525 / 045 148 0709

• suoristusrauta
  • fööni
  • hiustenkuivain
  • hiustenmuotoilu
  • artist
  • artis pro

OBH Nordica on osa Groupe SEB konsernia.

OBH Nordican johtava ajatus on kehittää ja luoda innovatiivisia tuotteita vastaamaan täydellisesti pohjoismaisten kuluttajien tarpeita ja odotuksia. Tänä päivänä OBH Nordica on löytänyt tiensä miljooniin pohjoismaisiin kotitalouksiin ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä.