Panda Tehtaanmyymälä avasi taas ovensa herkkusuille

Panda Tehtaanmyymälä avasi taas ovensa herkkusuille

100-vuotiaan Pandan Vaajakosken tehtaan kupeessa sijaitsevalla tehtaanmyymälällä on pitkät perinteet ja tärkeä rooli tuotannon hävikin pienentämisessä. Poikkeuskevään ajaksi ovensa sulkenut tehtaanmyymälä palvelee taas tuttuun tapaan Pandan herkkujen ystäviä ja kesälomalaisia mökkimatkoillaan.

Pandan makeistehtaalla on pitkät perinteet: se on toiminut Jyväskylän Vaajakoskella jo sadan vuoden ajan. Monen suomalaisen lomareissuihin ja mökkimatkoihin on kuulunut vierailu Pandan tehtaanmyymälään, ja myymälän tuoreet makeiset ja erikoiserät ovat ilahduttaneet myös paikallisia asukkaita. Tehtaanmyymälässä onkin vieraillut viikoittain tuhansia suomalaisia vauvasta vaariin.

Panda Tehtaanmyymälällä on myös tärkeä rooli tuotannon hävikin pienentämisessä ja sen varmistamisessa, ettei yksikään Panda-herkku jää syömättä. Hävikkiä syntyy tehtaan testiajoissa, liikatuotannossa sekä kausituotteiden ja valikoimista poistuvien tuotteiden osalta. Siksi tehtaanmyymälässä on usein tarjouksia ja erikoiseriä näistä aivan yhtä herkullisista hävikkimakeisista.

Turvallinen asiointi huomioitu tehtaanmyymälän avaamisessa

Panda Tehtaanmyymälä on avannut kesäkuussa jälleen ovensa ja toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi.

”Olemme tehneet tehtaanmyymälän avaamisen yhteydessä huolellisia järjestelyjä sen takaamiseksi, että jokainen asiakas voi vierailla myymälässä turvallisin mielin. Olemme esimerkiksi rajanneet myymälässä samanaikaisesti olevien asiakkaiden määrää ja suunnitelleet asiakaskierron tarkasti”, kertoo myymäläpäällikkö Anna Tissari.

Maksuvälineenä suositellaan lähi- tai korttimaksua, ja ensimmäinen aukiolotunti on rauhoitettu riskiryhmiin kuuluville. Erityisjärjestelyistä viestitään tarkasti sekä myymälässä että myymälän ulkopuolella.

”Jos käynti myymälässä askarruttaa, myös Vaajakosken nopeimmin pystytetty verkkokauppa, pandatehtaanmyymala.fi, jatkaa edelleen toimintaansa. Verkkokauppa tarjoaa kätevän tavan päästä nauttimaan tehtaanmyymälän makeisista ja tarjouksista”, Tissari jatkaa.

Panda Tehtaanmyymälän aukioloajat ja osoitteen löydät täältä: panda.fi/tehtaanmyymala

Tehtaanmyymälä toimii myös verkossa: pandatehtaanmyymala.fi

Seuraa Panda Tehtaanmyymälää myös Facebookissa!

Lisätietoja:

Nina Olin, Orklan viestintäjohtaja Suomessa, nina.olin@orkla.fi