CuraMed-kuumajuomalla ja lakritsinmakuisella kurkkutabletilla helpotusta hengitysteille

Tulevalla talvikaudella voi hakea helpotusta hengitysteille mustaherukan ja sitruunanmakuisista CuraMed Kuumajuomista ja lakritsinmakuisista Curamed Kurkkutableteista. Luonnollisia ainesosia sisältävät kuumajuomat ovat annospusseissa, joista ne kaadetaan kuumaan veteen. Sisältä pehmeät imeskelytabletit ovat kätevässä blisteripakkauksessa, joka sopii vaikka taskuun tai käsilaukkuun.

Aikuisilla esiintyy keskimäärin 2–4 hengitystietulehdusta vuodessa, ajoittuen pääosin syksyyn, talveen ja kevääseen.1 Flunssan perushoito on lepo ja oireiden lievitys runsaalla juomisella, höyryhengityksellä, mahdollisen kuumeen ja kivun hoito tulehduskipulääkkeellä ja nenäntukkoisuuden hoito nenäsuihkeella.Kuuma juoma edistää liman eritystä.1 Kuumat juomat antavat välittömän ja kestävän helpotuksen limaisuuteen, yskään, kipeään kurkkuun, vilunväreisiin ja väsymykseen.2

Curamed Kuumajuomat sisältävät hengitysteitä tukevia luonnollisia ainesosia eikä tuotteella ole yhteisvaikutuksia särkylääkkeiden kanssa, kuten joillakin kuumajuomilla voi olla. Tuote sopii myös yhteiskäyttöön CuraMed Kurkkutablettien kanssa.

CuraMed Kuumajuoma Sitruuna ja CuraMed Kuumajuoma Mustaherukka sisältävät hengitysteitä tukevia luonnollisia ainesosia. C-vitamiini edistää immuunijärjestelmän toimintaa ja auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta. Inkivääri auttaa ylläpitämään hengitysteiden vastustuskykyä, minttu ja rohtosalkoruusu rauhoittavat kurkkua, nielua ja äänihuulia ja mustaherukka, karpalo, hunaja ja sitruuna virkistävät nielua. Tuotteet eivät sisällä keinotekoisia makeutusaineita.

CuraMed Kurkkutabletit saavat nyt uuden maun: lakritsin. Lakritsi on suomalaisten suosikkimaku, sillä lakritsin kuluttajina suomalaiset sijoittuvat Euroopan kärkipäähän. CuraMed Lakritsi Kurkkutabletti sisältää luonnon aineita: lakritsiuutetta, hunajaa, tähtianisöljyä ja rohtosalkoruusu-uutetta. Rohtosalkoruusulla on rauhoittava vaikutus kurkkuun, nieluun ja äänihuuliin, tähtianis rauhoittaa kurkun kutinaa ja tukee elimistön vastustuskykyä ja lakritsi sekä hunaja antavat miellyttävän maun.

Lähteet:

1 Duodecim.

2A. Sanu and R. Eccles, Cardiff University 2008.

Orkla Health, aiemmin Axellus Oy, on Suomen johtava terveystuotteiden markkinoija ja alan vastuullinen kehittäjä. Tarjoamme helppokäyttöisiä ja terveyttä edistäviä tuotteita ja palveluita pohjoismaiseen ravitsemusosaamiseemme perustuen.