Jordan lanseeraa SLS-vapaan hammastahnan

Jordan lanseeraa SLS-vapaan hammastahnan

Jordan Clinic Total Protection on xylitolia ja fluoria sisältävä, SLS-vapaa tahna

Jordan lanseeraa nyt hammastahnan ensimmäistä kertaa Suomessa. Jordan Clinic- sarjan tuotteita myydään vain apteekeissa ja hammaslääkäriasemilla.

Tuote sisältää xylitolia ja fluoria ja se saa makunsa mintusta. Vaikka tuote vaahtoaa suussa, se ei sisällä SLS:ää (natriumlauryylisulfaattia). Tuote on myös parabeenitön ja triklosaaniton. Tutkimukset osoittavat, että pitkäaikainen SLS-pitoisen hammastahnan käyttö aiheuttaa muun muassa aftoja, sillä se lisää suun kuivumista. Hammaslääkärit suosittelevat hammastahnoja, joissa on fluoria ja xylitolia, mutta ei SLS:ää.

Jordan Clinic Total Protection -hammastahna on tehokas, mutta hellävarainen. Se raikastaa hengityksen, poistaa tummentumia, vahvistaa hampaita ja ikeniä ja ehkäisee hammaskiven muodostumista.

Orkla Health, aiemmin Axellus Oy, on Suomen johtava terveystuotteiden markkinoija ja alan vastuullinen kehittäjä. Tarjoamme helppokäyttöisiä ja terveyttä edistäviä tuotteita ja palveluita pohjoismaiseen ravitsemusosaamiseemme perustuen.