Orkla Suomelta kauppoihin snacks-uutuuksia ja sillejä joulusesonkiin

Orkla Suomelta kauppoihin snacks-uutuuksia ja sillejä joulusesonkiin

Orkla Suomi tuo marraskuun aikana kauppoihin herkullisia Taffelin ja Kartanon snacks-uutuuksia sekä Abban MSC-merkittyjä sillejä joulupöytään.

Kartanon perunalastut -sarja on täydentynyt uudella rapealla maulla, jossa maistuu Hunaja ja Rosmariini. Sipsit on valmistettu Ahvenanmaan saaristossa, ja siitä merkkinä tuotteelle on myönnetty Avainlippu-tunnus. Kaikki Kartanon perunalastut ovat saaneet Avainlippu-tunnuksen ja tämä tulee näkymään pakkauksissa kevään aikana. Kartanon uutuusmaku on gluteeniton ja laktoositon.

Taffel BOLZ Ranch on pieni härkäpapupallero Taffel Ranch -maulla, tuotteessa on 18 % proteiinia ja 40 % vähemmän rasvaa kuin juustosnackseissa. Taffel BOLZ sopii vegaaniruokavalioon ja on gluteeniton ja laktoositon.

Juustosnacksien ystäville on nyt tarjolla uusi herkullinen ja jännänmuotoinen juustolla ja pippurilla maustettu maissisnacks Taffel Cheese ja Pepper. Tuote on gluteeniton.

Dippivalikoimaan on tullut uusi pirteä maku Taffel Chili & Mango, joka sopii loistavasti snacksien kanssa tai jota voi vaikka tarjoilla kylmänä kastikkeena ruuan lisukkeena. Tuote on gluteeniton ja laktoositon.

Uudet sillin kausimaut joulusesonkiin

Abba Lasimestarin silli on suomalaisten rakastama, perinteinen jouluherkku. Se on porkkanalla, palsternakalla ja sipulilla maustettu silli, jossa on mieto ja makeahko maku. Abban lasimestarinsilli on saanut nyt ylleen upean talvisen kuosin, joka näyttää hyvältä juhlapöydässä ja riittoisasta 500/250 g tölkistä riittää monelle. Abba Lasimestarin silli on MSC-sertifioitu, mikä kertoo vastuullisesta kalastuksesta.

Uudella Abba 5 minuutin sillifileellä teet omat silliherkut todella helposti ja nopeasti. Uutuudessa on yli puolet vähemmän suolaa kuin muissa markkinoilla olevissa sillifileissä keskimäärin, ja se onkin sellaisenaan käyttövalmis ilman aikaa vievää liotusta. Paloittele sillifilee, lisää esim. ranskankermaa ja mausteita ja nauti. Miedosti maustetun liemen voi halutessaan käyttää pohjana omalle sillille. Monikäyttöinen ja mieto Abba 5 minuutin sillifilee on helppo maustaa, ja sen voi toki syödä sellaisenaankin. Ideoita ja inspiraatiota omiin silliherkkuihin voi hakea sillikoulun resepteistä: www.sillikoulu.fi. Myös tämä Abba-uutuus on MSC-sertifioitu.

Lisätiedot: Minna Miettinen, viestintäasiantuntija, Orkla Suomi, minna.miettinen@orkla.fi

Orkla on Pohjoismaiden suurin päivittäistavarakaupan tuotemerkkien toimittaja. Edustamme Suomessa yli 70 tuotemerkkiä arjen ja juhlan jokaiseen hetkeen.