Polkaise juoksusesonki käyntiin Maxim-geelien avulla!

Polkaise juoksusesonki käyntiin Maxim-geelien avulla!

Maximin uudistuneet geelit on suunniteltu kovaan treeniin ja maksimaalisen suorituksen tavoitteluun.

Uudistuneiden geelien parannettu koostumus perustuu tieteelliseen tutkimukseen ja vastaa IOC:n kansainvälisen olympiakomitean suositusta. Tuotteen ainutlaatuisen Maltodextriinin ja fruktoosin 2:1-suhteen ansiosta uusi koostumus imeytyy paremmin ja tehokkaammin, minkä ansiosta esimerkiksi vatsakrampit vähenevät.

Geelien pakkausta ja siten myös käyttömukavuutta on kehitetty edelleen. Ohuemman pakkauksen ja nestemäisemmän koostumuksen ansiosta geeli on helpompi puristaa ulos pakkauksesta ja siten helpompi käyttää. Lisäksi tuotteen uuden korkin ansiosta geelit on helpompi avata.

Tuotteen aiempaa miellyttävämmän suutuntuman ohella tuote tarjoaa käyttäjälle entistä raikkaamman ja vähemmän makean maun. Tuotesarjasta löytyvät seuraavat maut:

• Appelsiini ja mansikka 33g
  • Appelsiini ja sitruuna 100g ja Gel Cola Drink 60ml
  • Maxim Instant energy Gel Appelsiini 100g -geeliin lisätty kofeiini (Guarana + kofeiiniuute) auttaa urheilijaa keskittymään paremmin koko suorituksen loppuun asti

Maxim on korkealaatuinen ja hyvänmakuinen urheiluravinnesarja kaikille, jotka haluavat varmistaa onnistuneen liikuntasuorituksen sen kaikissa vaiheissa. Maxim-urheiluravinnesarja perustuu pohjoismaiseen urheiluravitsemuksen tuntemukseen, jatkuvaan asiantuntijoiden ja urheilijoiden kanssa tehtävään tuotekehitykseen sekä laadukkaisiin raaka-aineisiin.

Maxim on alkuperäinen ja laadukas urheiluravinnesarja. Tuotteet kehitetään yhteistyössä urheilijoiden ja ravitsemusasiantuntijoiden kanssa. Maxim-urheiluravinteet on valittu Suomen suurimpien juoksutapahtumien Helsinki City Marathonin ja Helsinki City Runin yhteistyökumppaniksi. Lisäksi Maxim Hypotonic Sports Drink -urheilujuoma tulee olemaan virallinen kisajuoma molemmissa tapahtumissa.

Lisätiedot:

Viestintäpäällikkö Laura Raivio, laura.raivio@axellus.fi, 040 653 3304

Brand Manager Taru Keskinen, taru.keskinen@axellus.fi, 050 337 5196

Tiedote ja tuotekuvat saatavilla sähköisenä osoitteessa: www.axellus.fi

Axellus Oy on Suomen johtava terveystuotteiden markkinoija ja alan vastuullinen kehittäjä. Tarjoamme helppokäyttöisiä ja terveyttä edistäviä tuotteita ja palveluita pohjoismaiseen ravitsemusosaamiseemme perustuen. www.axellus.fi