FM Mattsson 9000E II termostaattihana uudesti muotoiltuna

FM Mattsson 9000E II termostaattihana kylpyyn ja suihkuun on aito Ruotsalainen klassikko uusissa kuoseissa. Uusi muotoilu yhdistyy älykkääseen tekniikkaan, joka takaa tasaisen ja turvallisen lämpötilan. Sisäänrakennettu virtaamarajoitin säästää vettä ja energiaa käyttömukavuudesta tinkimättä. FM Mattsson 9000E II termostaattihana suihkuun ja/tai kylpyammeeseen.

Lähes 150 vuoden toimialakokemuksellaan FM Mattsson tietää, että ihmiset arvostavat hanoissa eri ominaisuuksia. Osalle tärkeintä ovat muotokieli ja pintakäsittely, kun taas toiset ajattelevat lähinnä toimintoja. Jotkut toiset taas asettavat ympäristön kaiken muun edelle. Uusi termostaattihana FM Mattsson 9000E II vastaa kaikkiin näihin tarpeisiin ja siinä on huomioitu niin muoto, funktio, ympäristö kuin taloudellisuus.
– Uusi, sirompi muoto on hiottu todellisesta klassikostamme, FM Mattsson 9000E:stä. Suihkuun ja kylpyyn tarkoitettu termostaattihana perustuu käytännössä testatuille toiminnoille, jotka tekevät hanasta erittäin käyttömukavan”, sanoo Ola Persson, Ostnorin markkinointiviestintäpäällikkö.

Hanan 9000E E-kirjain tarkoittaa EcoSafe®-kokonaiskonseptia, jossa ympäristö huomioidaan mahdollisimman tehokkaasti hanan koko elinkaaren ajan, muotoilusta ja materiaalivalinnasta tuotantoon, kuljetuksiin, käyttöön ja kierrätykseen.

Suositeltu ovh-hinta:
FM Mattsson 9000E II termostaattihana kylpyammeeseen 236,00 EUR
FM Mattsson 9000E II termostaattihana suihkuun 174,00 EUR
FM Mattsson 9000E II termostaattihana 184,00 EUR

• Terveyden-, sairaanhoito

• fm mattsson

Frost Matts Mattsson perusti FM Mattssonin jo vuonna 1865, minkä jälkeen se on ollut koko toimialan edelläkävijä. Yritys valmisti alussa kellon osia Mora-kelloon, täikampoja, kulkusia, solkia ja taikinapyöriä. Vuonna 1876 Frost Matts valaa ensimmäiset tynnyri- ja muuripatahanansa.

Nyt, yli 140 vuotta myöhemmin, FM Mattsson on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista ja nykyaikaisimmista vesikalustetehtaista. Tehtaaltamme toimitetaan vuosittain satoja tuhansia hanoja keittiöihin ja kylpyhuoneisiin eri puolille maailmaa.