Kylmää, kylmää, lämmintä

Saat lämmintä vettä yhtä nopeasti kuin tavallisesta hanasta, mutta voit vähentää vedenkulutusta jopa 30 prosenttia huomaamatta mitään eroa entiseen. FM Mattssonin ympäristöystävällisessä 9000E-sarjassa on Cold start- toiminto vakiona. Kun tavallinen yksiotehana avataan vivun osoittaessa suoraan eteenpäin, putkistosta tulee sekä lämmintä että kylmää vettä. Lämmin vesi ehtii vain harvoin perille, se jää puolitiehen – eikä siitä ole silloin mitään hyötyä. Cold start- toiminnolla varustetusta hanasta tulee vain kylmää vettä, kun sen vipu osoittaa suoraan eteenpäin, minkä ansiosta lämmintä vettä kuluu jopa 30 prosenttia vähemmän. Käyttö on kuitenkin yhtä mukavaa ja lämmintä vettä tulee yhtä nopeasti kuin tavallisesta hanasta.

” –Tavallisessa omakotitaloudessa viidesosa energiasta käytetään veden lämmittämiseen ja muissa asunnoissa osuus on vielä suurempi. Siksi meidän on koko ajan löydettävä uusia tapoja säästää energiaa – käyttömukavuudesta tinkimättä”

toteaa tuotepäällikkö Marina Thors Morell esitellessään FM Mattssonin 9000E-sarjaan vakiona sisältyvää Cold starttoimintoa.

9000E-sarjan hanoilla voit säästää monta tarpeetonta tippaa lämmintä vettä huomaamatta mitään eroa entiseen, ovh. alv.23% 111,00 EUR, pesuallashana, 163,00 EUR, keittiöhana, FM Mattsson.

• Ympäristö, energia

• keittiöhana 9000e
  • cold start

Ruotsalainen FM Mattsson jatkaa aktiivista ympäristötyötään. ECOSAFE-konseptiin sisältyvän 9000E -sarjan kaikissa tuotteissa on ympäristövaikutukset huomioitu tuotantoketjun kaikissa vaiheissa.