Uusi, kosketusvapaa hana kovaan käyttöön

FM Mattsson 9000E Tronic on uusi, tyylikkäästi muotoiltu kosketusvapaa hana. Se parantaa hygieniaa, mutta säästää samalla vettä ja energiaa sekä kestää todella kovia otteita.

Kosketusvapaat hanat ovat tavallisia julkisissa tiloissa ja niistä on tulossa entistä suositumpia myös kodeissa. FM Mattsson 9000E Tronic on hygieeninen, helppokäyttöinen, energiatehokas ja täysin lyijyvapaa – hyväksi niin ympäristölle kuin käyttäjälle. FM Mattsson 9000E Tronic on myös turvallinen. Lämpötila on helppo rajoittaa, mikä minimoi polttamisvaaran. Kotoa poistuttaessa ei tarvitse pelätä, että hana on jäänyt auki, sillä voit itse valita, kuinka kauan hana pysyy auki ennen sulkeutumistaan. Hana on varustettu pitkään kestävällä paristolla, joten sen asentamiseen ei tarvita sähköliitäntää. Halutessaan hanan voi kuitenkin liittää sähköverkkoon.

– FM Mattsson 9000E Tronic sisältää uutta tekniikkaa, joka tekee siitä erittäin käyttäjäystävällisen. Se on varmatoiminen ja sopii sekä kotiin että julkisiin tiloihin, kertoo Ola Persson, Ostnorin markkinointiviestintäpäällikkö.

Suositeltu ovh-hinta: 309,00 EUR

• LVV-, LVI-, energiatekniikka

• tronic
  • fm mattsson

Frost Matts Mattsson perusti FM Mattssonin jo vuonna 1865, minkä jälkeen se on ollut koko toimialan edelläkävijä. Yritys valmisti alussa kellon osia Mora-kelloon, täikampoja, kulkusia, solkia ja taikinapyöriä. Vuonna 1876 Frost Matts valaa ensimmäiset tynnyri- ja muuripatahanansa.

Nyt, yli 140 vuotta myöhemmin, FM Mattsson on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista ja nykyaikaisimmista vesikalustetehtaista. Tehtaaltamme toimitetaan vuosittain satoja tuhansia hanoja keittiöihin ja kylpyhuoneisiin eri puolille maailmaa.