Paroc Panel Design -sovellus ArchiCAD -käyttöön

Arkkitehdin perustyökalupakkiin kuuluu kynän lisäksi, vanhaa kunnon jäljennöspaperia, luonnosvihko ja kenties älypuhelin. Kaikki ovat yhä tärkeitä, mutta työkalupakin täydennykseksi olemme kehittäneet Paroc Panel Design- sovelluksen. Paroc Panel Design on Parocin ensiaskel BIMin laajaan maailmaan.

Paroc Panel Design -sovelluksen avulla voit suunnitella rakennuksen julkisivut 3D-mallinnustyökalulla. Paroc Panel Design -sovellus toimii ArchiCAD -mallinnusohjelmistossa. Se käsittää laajan valikoiman elementtirakenteita. Voit valita erilaisia elementtipintoja ja värejä sekä määrittää vaaditut tekniset ominaisuudet. Lisäksi sovellus kattaa erilaisia listoitusvaihtoehtoja ja nurkkaratkaisuja mm. Paroc -nurkkaelementtien kanssa. Sovellus sisältää myös määräluettelon, joka ilmoittaa elementtien sekä rakenteissa käytettyjen listojen määrän.

Sovellus on ladattavissa ilmaiseksi osoitteessa:
www.paroc.fi/dokumentit-ja-tyokalut/suunnittelutyokalut

PAROC® Panel Design -sovellus toimii Windows- ja Mac-käyttöjärjestelmissä ArchiCAD -versioiden 15 ja 16 kanssa. Myös SE-versiot ovat tuettuja.

Lisätietoa:

Niklas Karlsson, Tuotepäällikkö, Paroc Panel System Oy Ab, +358 46 876 8724

• Rakentaminen, kiinteistö

Paroc on Itämeren alueen johtava energiatehokkaiden eristeratkaisujen valmistaja. Toimintamme kulmakiviä ovat asiakas- ja henkilöstölähtöisyys, jatkuva innovaatio, kannattava kasvu sekä kestävä kehitys. Paroc-tuotteita ovat rakennuseristeet, tekniset eristeet, laivaeristeet, rakennuselementit ja akustointituotteet. Tuotteet valmistetaan Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa ja Puolassa sekä vuodesta 2013 eteenpäin myös Venäjällä. Myyntitoimistoja ja edustustoja on 13 maassa Euroopassa. Paroc Groupin omistaa ryhmä pankkeja ja muita institutionaalisia sijoittajia sekä vähemmistöomistajana Parocin henkilöstö. Liikevaihtomme vuonna 2012 oli 430 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä keskimäärin 2019. www.paroc.fi

Olga Van Iterson

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Kotimaan viestintä ja markkinointi +358 50 325 2376