Järjestä parhaat uuden vuoden juhlat!

Järjestä parhaat uuden vuoden juhlat!

Oletko järjestämässä uuden vuoden juhlia? Haluatko niistä niin kuplivat, että vieraasi muistelevat niitä koko ensi vuoden ajan?

Kuohuviini.fi-sivustolta löydät juhliisi parhaat kuohuviinisuositukset sekä muita vinkkejä ikimuistoisimpien juhlien järjestämiseen. Saitilta löydät kuohuviinistä tehtäviä booli- ja drinkkireseptejä, sekä vinkkejä kuohuviinin oikeaoppiseen tarjoiluun. Lue sivustolta myös, miten voit yllättää juhlavieraasi järjestämällä heille kuohuviinitastingin.

Kätevimmin kutsut ystävillesi saat lähetettyä kuohuviini.fi-sivuston Lähetä kortti -toiminnolla. Jos ei sinulla ole mahdollisuutta juhlistaa vuoden vaihtumista ihan jokaisen ystäväsi kanssa, voit lähettää sähköisesti sivustolta myös uuden vuoden tervehdykset - vaikka toiselle puolelle maapalloa.