Muista ystävää ystävänpäiväkortilla!

Muista ystävää ystävänpäiväkortilla!

Reilun kaupan kuohuviini Thandi Sparkling Rosé Sec on loistava ystävänpäivän juhlistaja ja ystävänpäivän lahja. Thandi on xhosa-kieltä ja tarkoittaa "ravitsevaa ja kehittävää rakkautta". Tästähän myös ystävänpäivässä erityisesti Suomessa on kyse –  ystävyydestä, jota pitää hoitaa ja kehittää rakkaudella.

Ystävän saa takuuvarmasti ilahtumaan myös ystävänpäiväkortilla. Kortin voi lähettää joko sähköisesti ystävän sähköpostiin, tai uutena palveluna oikeana postikorttina – postimaksu valmiiksi maksettuna.

Ystävänpäiväkortin pääsee kätevästi lähettämään tämän linkin kautta.

Thandi Sparkling Wine Shiraz Rosé Sec

Thandi Sparkling Rosé Sec on raikas, kuivahko kuohuviini, jonka aromimaailmasta voi aistia esimerkiksi metsämarjoja, ruusua, orvokkeja ja persikkaa.