Tervetuloa joululounaalle Turkuun!

Tervetuloa joululounaalle Turkuun!

Turun Radisson Blu Marina Palace Hotel tarjoilee joulukuussa joululounasta, jonka kruunaavat tuoreet osterit. Ostereiden lisäksi buffet-pöydässä on tarjolla jouluisia kaloja ja äyriäisiä. Pääruokina perinteisten joululaatikoiden lisäksi muun muassa rusinamakkaraa ja poropyöryköitä. Lisäksi Marina panostaa tänä vuonna erityisesti herkullisiin jälkiruokiin.

Marinan joululounaan menu.

Joulusävelmiä soittava pianisti ja suurista ikkunoista avautuva Aurajoki-maisema korostavat rauhallista joulun tunnelmaa.

Jouluisen buffet-lounaan kruunaavat Jacob's Creek Semillon Chardonnay ja Jacob's Creek Grenache Shiraz -viinit.

Lounas on tarjolla arkisin 13.-22.12.2011 klo 11.30-14.30.

Lounaan hinta 49,00 euroa (S-etukortilla 47 euroa)

Pöytävaraukset:
www.ravintolaaurora.fi