Rocky Road Glögg maistuu suklaalle, pähkinöille ja vaahtokarkeille

Rokkaava Rocky Road Glögg maistuu suositulle leivonnaiselle

Pernod Ricard Finland lanseerasi joulusesonkiin perinteistä poikkeavan glögiuutuuden. Maku on saanut inspiraationsa suklaisesta jälkiruokaherkusta, Rocky Roadista ja pilke silmäkulmassa suunniteltu design rikkoo joulun perinteisiä rajoja.

”Halusimme tuoda nykypäivän kokeilunhaluisille kuluttajille jotain uutta ja normaalista valikoimasta poikkeavaa” kertoo Brand Manager Juuli Vekkilä.

Glögimausteilla maustetussa punaviiniglögissä on leikitelty suositun leivonnaisen tapaan suolaisen ja makean makumaailman yhdistelmällä. Runsas ja täyteläinen glögiherkku toimii erinomaisesti jälkiruokana tai muuten vaan itsensä hemmotteluun.

”Makea suklaa ja suolainen pähkinä viimeistellään suussa sulavilla vaahtokarkeilla.” Juuli Vekkilä kuvailee.

Tuotteen erikoisuus ei lopu sisältöön, sillä glögien totutuista ilmeistä poiketen rokkihenkisen Rocky Road Glögin pullo on päällystetty jouluisilla tatuointikuvioilla. Uutuus-glögillä tavoitellaan erityisesti nuoria ja ennakkoluulottomia kuluttajia.

Suomessa valmistettu ja pakattu Rocky Road Glögg tuli Alkoihin myyntiin lokakuun alussa.

Rocky Road Glögin hinta on 11,48€ / 75cl.

Lisätiedot ja kuvapyynnöt:

Juuli Vekkilä, Brand Manager