Rajoja rikkovasta konseptista tuttu Rocky Glögi toi tänä vuonna markkinoille keksin makuisen glögin. Erikoisen maun lisäksi myös pakkaustyyli erottuu perinteikkäästä glögivalikoimasta, sillä värikäs design jäljittelee graffitimaista tyyliä.

”Jokainen on varmaan elämänsä aikana maistanut legendaarisia suklaahippukeksejä. Keksin ja glögin yhdistelmä toimii ja maut istuvat hyvin yhteen” kertoo tuotepäällikkö Juuli Vekkilä.

”Urbaanilla graffitimaisella tyylillä haluttiin rikkoa kliseiset jouluiset elementit, mutta myös totuttua ajatusmaailmaa. Graffiteja saatetaan edelleen pitää vain sotkuisina töherryksinä, vaikka ne voivat olla myös taidetta. Se inspiroi pakkaussuunnittelua ja sopi tällaiselle tuotteelle erinomaisesti”, avaa Juuli Vekkilä suunnittelun taustaa.

Turun Juomatehdas saavuttaa hiilineutraalin tehtaan vaatimukset vuoden 2019 loppuun mennessä osana toimintansa kehittämistä ympäristöystävällisempään suuntaan.

Uutuus on gluteeniton ja sopii vegaaneille. Saatavana Alkoista hintaan 9,98€ / 75cl.

Juuli Vekkilä, Brand Manager

Pernod Ricard Finland