Pincho Nation aikoo avata 15 uutta ravintolaa Suomeen

Pincho Nation aikoo avata 15 uutta ravintolaa Suomeen

Sirkusteemainen Pincho Nation -ravintola levittää punaisen maton toivottaen ensimmäiset asiakkaat tervetulleeksi Lahdessa perjantaina 20. elokuuta. Mieleenpainuva sisustus sekä laaja valikoima tapaskokoisia ruoka-annoksia ja värikkäitä drinkkejä ovat jo saavuttaneet suosiota niin Turussa kuin suurimmassa osassa Ruotsin, Tanskan ja Norjan suurista kaupungeistakin. Pincho Nation on sovellusravintola, jossa asiakas varaa pöydän, tilaa ja maksaa tilauksensa käyttäen mobiilisovellusta. Tämä ruotsalainen ravintolaketju suunnittelee avaavansa vähintään viisitoista uutta ravintolaa Suomeen seuraavan kolmen vuoden aikana.

”Uuden ravintolan avaaminen Lahteen on virstanpylväs laajennussuunnitelmissamme. Pincho Nation on hyvin vakiintunut Ruotsissa, jossa näitä ravintoloita on yli 65, ja olemme nyt innokkaita kasvamaan nopeasti suomalaisilla markkinoilla. Tämä konsepti on otettu todella hyvin vastaan Turussa, ja nyt keskitymme perustamaan ravintolan vähintään viidelletoista uudelle paikkakunnalle seuraavan kolmen vuoden aikana”, kertoo Jan Wallsin, Pincho Nation AB:n toimitusjohtaja.

Pincho Nation perustettiin 2012 ja se saavutti nopeasti suosiota ainutlaatuisella konseptillaan. Suosion kasvaessa myös konseptin franchisingista kiinnostuttiin. Tänä päivänä 85% kaikista ketjun pohjoismaisista ravintoloista pyörii franchising-sopimuksella.

”Lahden Pincho Nationin omistaa ja sitä pyörittää suomalainen tytäryhtiö, mutta tavoitteenamme on kasvaa franchising-periaatteella myös Suomessa. Olemme todella ylpeitä franchising-mallistamme ja yrittäjistämme kaikissa maissa. Heillä on paikallistietoutta ja he voivat keskittyä parhaaseen palveluun ja laadukkaaseen ruokaan. Pincho Nation tarjoaa rakenteet, työkalut ja vahvan konseptin”, Wallsin lisää.

Päätös sijoittaa suomalaisille markkinoille tuo työmahdollisuuksia moniin kaupunkeihin, ja Pincho Nation kasvattaa kansallista tukitiimiään. Ensimmäisenä tätä tiimiä rakentamaan on rekrytoitu aluepäällikkö Helena Vahteri, joka on ollut vastuussa Lahden ravintolan avaamisesta.

”Tuntuu mielettömältä viimein toivottaa asiakkaamme tervetulleeksi! Kiinnostus on ollut suurta ohikulkijoiden ja lahtelaisten keskuudessa. Uskoisin, että Pincho Nation Lahti on kauan odotettu lisä paikalliseen ravintolakulttuuriin”, sanoo aluepäällikkö Helena Vahteri.

Pincho Nationin osoite Lahdessa on Aleksanterinkatu 1, ja pöytävaraukset voi tehdä osoitteessa www.pinchonation.fi tai lataamalla Pincho Nation -sovelluksen Google Playstä tai App Storesta. Kuvia julkaisuun löytyy tästä.

Lisätiedot: Helena Vahteri, aluepäällikkö, helena.vahteri@pinchonation.fi +358 45 318 1603

Jan Wallsin, toimitusjohtaja, jan.wallsin@pinchos.se +46 766 119 020

Viveca Järhult, CMO, viveca.jarhult@pinchos.se +46 73 520 19 49

Aiheet

Pincho Nation on ruotsalainen ravintolaketju, jonka ravintoloita on Pohjoismaissa yli 75. Yritys perustettiin vuonna 2012, ja se on kasvanut nopeasti

franchising-sopimuksilla ollen nyt yksi johtavista ravintolaketjuista Ruotsissa. Pincho Nation tarjoaa ainutlaatuisen sovelluspohjaisen

ravintolakonseptin, johon kuuluu laaja valikoima tapaskokoisia ruoka-annoksia keittiöistä eri puolilta maailmaa.

Lehdistön yhteyshenkilö CMO +46735201949
Helena Vahteri

Lehdistön yhteyshenkilö Area Manager Area Manager +358 45 3181 603

Liittyvä sisältö

Nauti pikkuannoksista ympäri maailmaa sekä isosta valikoimasta värikkäitä drinkkejä – kaikki tämä aivan ihanassa ympäristössä.

Pincho Nation on ainutlaatuinen ravintolakonsepti leikkisässä sirkusteemaisessa ympäristössä. Värikkäät drinkit, herkullinen ruoka ja hymyilevä henkilökunta kutsuvat tilaisuuteen kuin tilaisuuteen: treffi-iltaan, afterworkeille, juhliin ja drinkkien maisteluun. Asiakas tekee tilaukset ja maksaa älypuhelinsovelluksessa. Pincho Nation avattiin Turussa vuonna 2018, ja on saavuttanut suuren suosion siellä. Elokuussa 2021 Pincho Nation avasi myös Lahdessa, ja suunnitelmat uusista ravintoloista ulottuvat jopa 15 uudelle paikkakunnalle Suomessa. Pincho Nation on peräisin Ruotsista, josta kaikki alkoi vuonna 2012 ja kasvu on ollut nopeaa. Ketjuun kuuluvia ravintoloita on Pohjoismaissa jo 75.

Pincho Nation OY
Aleksanterinkatu 1