King & Caroline – uusi valikoima tyylikkäitä kalusteita, sisustustuotteita ja tarvikkeita puutarhaan

Plantagen lanseeraa uuden King & Caroline -tuotesarjan puutarhanhoitoon ja kodin sisustamiseen. Valikoimassa yhdistyvät klassinen muotoilu ja käytännöllisyys, ja se on saanut inspiraationsa vehreästä englantilaisesta puutarhasta. Tuotemerkki on kunnianosoitus Plantagenin juurille, jotka sijaitsevat norjalaisessa pikkukapungissa Kongsvingerissä.

King & Caroline kattaa laajan tuotevalikoiman huolellisesti valmistetuista puutarhatyökaluista sekä kasvi- ja puutarhakalusteista keittiötekstiileihin. Tuotemerkki esittelee myös kasvatusalustoja, istutuspöytiä ja kastelujärjestelmiä kasvatusharrastajille.

– King & Carolinen lanseeraus on ylpeä hetki Plantagenille. Se edustaa kaikkea, mitä me edustamme – rakkautta kasveihin, sitoutumista kestävään suunnitteluun ja tahtoa tuoda lisää vihreyttä ihmisten elämään. Brändi on kunnianosoitus Plantagenin historialle ja tulevaisuudelle, ja olemme innoissamme voidessamme jakaa sen asiakkaidemme kanssa, kertoo Plantagenin markkinointipäällikkö Vibeke Næss.

Tuotesarjassa on kattava valikoima ruukkuja sisä- ja ulkokäyttöön eri väreissä ja materiaaleissa, ja se sisältää eksklusiivisen kokoelman myös keraamisia ja metallisia ruukkuja.

Lue alta vinkkejä, kuinka voit luoda eleganttia tunnelmaa pihalle ja puutarhaan King & Caroline -tuotteilla:

• Päivitä ulkokeittiön ilme: Valikoiman keittiötarvikkeet ovat samalla käytännöllisiä ja tyylikkäitä. Ne ovat ihastuttava lisä ulkokeittiöön ja tuovat elämystä ja estetiikkaa ruoanlaittoon.
  • Luo oma ulkoilmapyhättö puutarhakalusteilla: King & Caroline -puutarhakalustemallisto kutsuu viettämään aikaa ulkona. Kalusteet ovat mukavia ja ajattomia, ja ne luovat ihanteellisen olohuoneen rentoutumiseen ja seurusteluun terassilla tai puutarhassa.
  • Viimeistele sisustus ruukuilla: Elegantti ruukku on tyylikäs yksityiskohta missä tahansa ympäristössä. Tuotesarjassa on laaja valikoima eri värisiä ja kokoisia ruukkuja, jotka viimeistelevät kodin tai puutarhan sisustuksen.
  • Tee puutarhanhoidosta nautinnollisempaa oikeilla tarvikkeilla: King & Carolinen puutarhatyökalut ja -tarvikkeet ilahduttavat pihaintoilijoita. Työkalut ovat käytännöllisiä ja visuaalisesti harkittuja, mikä tekee puutarhanhoidosta inspiroivaa ja entistäkin mukavampaa.

King & Caroline -tuotevalikoima on saatavilla Plantagen-myymälöissä ja verkossa. Tutustu tuotteisiin täältä.

Kuvia löytyy tiedotteen liitteinä.

Plantagenista saat kaiken tarvitsemasi kasvavaan elämään. Meiltä löydät projekteihisi kasvit, kalusteet, tiedon ja inspiraation. Autamme sinua pääsemään lähemmäs luontoa ja sen positiivista voimaa. Palvelemme yli 120 myymälässä ympäri Suomen, Ruotsin ja Norjan sekä verkkokaupassa, joka on aina avoinna. Tervetuloa Pohjolan ihanimpaan kasvihuoneeseen!