Koristele kasveilla joulu kotiin!

Koristele kasveilla joulu kotiin!

Jouluun kuuluu kodin tekeminen kauniiksi ja viihtyisäksi. Joulua koristellaan myös kasveilla. Plantagenin helpoilla vinkeillä saa nopeasti kotiin joulutunnelmaa ja ehkä kokeiltua myös jotain uutta.

Joulutähti on klassinen joulunajan kasvi, joka sopii sekä kahvipöytään että ikkunaan. Mutta oletko kokeillut ripustaa sitä seinälle? Plantagenissa on laaja valikoima erilaisia lajikkeita, kokoja ja värejä.

Amaryllis on joulunajan diiva. Siitä voi rakentaa pöydälle esimerkiksi asetelman hyasinttien kanssa tai sommitella suureen kulhoon sammalen kanssa. Amarylliksia on erivärisiä ja -kokoisia. Voit säilyttää amarylliksen sipulin seuraavaa joulua varten ja nauttia upeasta kukinnasta yhä uudelleen.

Valkoiset ruusut tuovat lempeyttä joulun koristeluun ja niitä voi laittaa myös vaikkapa terassille, jos sää on leuto. Yhdistä ruusut sammalten, kynttilöiden tai pöytäkuusen kanssa upeaksi asetelmaksi.

Perinteisten joulun kasvien rinnalla voi kokeilla esimerkiksi orkideoita ja eukalyptusta.

Kuusia ja vaihtoehtoja niille joka makuun

Monille joulukuusi on ainoa oikea joulun hallitsija, mutta Plantagenin valikoimasta löytyy myös vaihtoehtoja. Koristelisitko tänä vuonna kuusen lisäksi tai sijasta kaktuksen? Siitä on paljon iloa myös joulun jälkeen. Joulukuuset löytyvät myymälöistä 23. marraskuuta alkaen.

Lue lisää Plantagenin joulun vinkeistä: https://www.plantagen.fi/joulu/

Painokelpoisia tuotekuvia median käyttöön: https://bit.ly/2NrNqte

Markus Hilden