Hyvää Maailman ympäristöpäivää!

Tänään vietetään Maailman ympäristöpäivää. PPO-tiimi haluaa olla mukana ympäristötalkoissa. Se näkyy meillä monellakin tapaa niin tuotannossa kuin jokapäiväisissä arjen toiminnoissa.

Olemme valmistaneet MEV-eristystason valvontalaitteistoja yrityksen perustamisesta lähtien. Laitteistomme valvovat leikkaussalien ja muiden G2-lääkintätilojen sähköturvallisuutta.

Emme käytä laitteistomme valmistuksessa myrkyllisiä komponentteja. Valmistamme laitteemme kokonaan Suomessa. Alihankkijamme ovat suomalaisia, luotettavia yrityksiä, jotka ovat jo vuosikymmeniä toimineet kanssamme yhteistyössä, kuten lahtelainen Jopaco Oy.  Olemme suunnitelleet laitteistomme kestämään pitkään, jopa vuosikymmeniä.

Ensimmäinen analoginen MEV-2 -laitteisto valmistui vuonna 1981. Tänä keväänä olemme saaneet valmiiksi uusimman viidennen sukupolven MEV-8 laitteiston, joka täyttää kaikki kansainväliset standardit ja turvallisuusvaatimukset. Laitteistomme soveltuu leikkaussalien lisäksi kaikkiin kriittisiin kohteisiin, jossa tarvitaan erityistä sähköturvallisuutta. Tällaisia kohteita ovat esimerkiksi kaivokset, ammusvarastot, laboratoriot ja räjähdysherkät varastot sekä tuotanto- ja huoltotilat.

Olemme kehittänneet uusia sukupolvia laitteistostamme, koska meidän pitää pystyä vastaamaan teknologian kehitykseen; uuden teknologian myötä esimerkiksi leikkaussaleihin asennetaan jatkuvasti  laitteita ja koneita, jotka saattavat aiheuttaa häiriöitä sähkönsyöttöön ja sähkölaitteisiin. Nämä vaaratilanteet voivat aiheuttaa vakavia vammoja potilaalle tai henkilökunnalle. Tulipalot ja jopa kuolettava sähköisku ovat mahdollisia. Laitteemme huolehtivat turvallisuudesta ja suojaavat myös leikkaussalilaitteistoa vahingoilta.

Luotamme 100-prosenttisesti järjestelmäämme ja siksi annamme laitteillemme viiden vuoden takuun.

Pidämme jatkossakin huolta siitä, että kiinnitämme erityistä huomioita toimintamme ekologisuuteen ja  energiatehokkuuteen myös tulevaisuudessa ja odotamme sitä myös kaikilta kumppaneiltamme.

• Kiinteistöt, kiinteistönhoito