Juhlateltta on suomalaisen kesäjuhlan pelastus!

Joka kesä sekä miksi ei myös alkusyksystä suku ja ystävät kerääntyvät yhteen erilaisten merkkitapahtumien johdosta. Suomalaisessa juhlaperinteessä kyseessä saattavat olla esimerkiksi syntymäpäivät, lakkiaiset, rippijuhlat, häät, valmistujaiset, nimiäiset tai vaikkapa rapujuhlat. Juhlan aiheita on monia, ja ne haluaa tietenkin viettää rakkaidensa ympäröimänä.

Monia juhlia - varsinkin suuremmalla porukalla - saattaa olla vaikeaa tai nykyään jopa riskialtista järjestää sisätiloissa. Siispä toimiva pihalle pystytettävä juhlateltta saattaa olla hyvä ratkaisu, jolloin vieraat saavat rauhassa kuljeksia pihalla pitäen kunnossa välimatkat, mutta esimerkiksi ruoat pysyvät sateen tihutuksen tai auringon paahteen suojaamassa katoksessa.

Juhlatelttoja on olemassa sekä isompia ja pienempiä. Esittelemme nyt muutaman, mitkä ovat mahdollisesti hankittavissa Preeco.fi-sivuston kautta.

Juhlateltat joka tilaisuuteen!

Preecon paviljonki

Tämän Preecon oman merkkituotteen saa kahdella eri värillä: valkoisena ja harmaana. Teltalla on tukeva alumiinirunko ja sen polyesterinen katos ja sivut suojaavat paahteelta, tuulelta sekä sateelta. Sivuseinät voidaan halutessaan sulkea taikka avata. Mittaa teltalla on 300 x 300 x 240 cm.

Premium-juhlateltta panoraamaikkunoilla

Tämä juhlateltta vie suoraan itämaiseen tunnelmaan! Sen kiiltävät materiaalit huokuvatkin luksusta, ja teltta on saatavilla monenvärisenä. Värivaihtoehdot ovat viininpunainen, khaki, merensininen, metsänvihreä, musta sekä valkoinen. Monipuolisuutensa puolesta teltta sopii sekä yritystapahtumiin että kodin piirissä pidettäviin juhliin. Panoraamaikkunat takaavat näkyvyyden, vaikka teltassa olisikin suojassa.

Juhlateltta sivuilla

Tämä klassisen juhlateltta kauniilla ikkunoilla on edullinen valinta juhlaan kuin juhlaan! Sen hinta Preeco.fi:ssa on vain 79 euroa! Värivaihtoehtoina ovat klassinen valkoinen, metsänvihreä sekä sininen. Teltan sivustat ovat irrotettavat, joten telttaa voidaan käyttää myös katoksena! Tämä juhlateltta sopii varsinkin suurempiin tilaisuuksiin, sillä sen koko on 3 x 6 metriä!

Lavo LED pyöreä paviljonki

Sinä, joka haluat erottua joukosta, ostat tämän teltan! Pyöreä paviljonki sopii erinomaisesti kauniisiin juhlatilaisuuksiin ja tapahtumiin, joihin haluat ripauksen omaa tyyliä ja luksusta! Tämä paviljonki suojaa paisteelta sekä sateelta ja se toimii esimerkiksi oivallisesti terassin ruokaryhmän suojana. Teltan koko on 3,5 x 3,5 x 3 metriä, joten suurempikin ruokailuryhmä mahtuu oivallisesti sen alle.

• Vapaa-aika

Alueet

• Uusimaa

100% suomalainen verkkokauppa, jonka tavoitteena on tarjota sama tuote edullisemmin. Valikoimistamme löydät painopeitot, kesäkalusteet, kumiveneet ja +100 muuta mielenkiintoista kategoriaa. Varastomme ja toimistomme sijaitsee Lahdessa.

Henrik Viitala

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointijohtaja