Merinovillaa Vermontista elinikäisellä takuulla

Merinovillaa USA:n Vermontista elinikäisellä takuulla

Darn Tough on ollut perustamisestaan lähtien perheomisteinen yritys. Yhdysvaltain Vermontissa sijaitseva tehdas on ollut yli 40 vuoden ajan ainoa paikka, jossa yritys neuloo tekniset sukkansa – ja niin on myös jatkossa.
Darn Tough -sukkien asema outdoor- ja ulkoilumarkkinoilla on vakaa, sillä kestävien tuotteiden kysyntä kasvaa ja sukat ovat laadukkaita. Jokainen neulottu sukka käy läpi laadunvarmistuksen ja saa Darn Toughin ”Guaranteed For Life” -takuun. (Lue lisää Darn Toughin Guaranteed For Life -takuusta tästä.)
Tuhansia myönteisiä arvioita saanut Darn Tough on yksi Yhdysvaltain myydyimpiä vaellussukkia.

Merinovillan luontaiset edut:

Kosteutta siirtävä: Liikkuessasi ja lämmetessäsi merinovilla päästää lämpöä ulos ennen hien kertymistä iholle, mikä pitää ihon kuivana. Jos ilma on kosteaa, merinovilla pitää kosteuden ulkopuolella, mikä ehkäisee palelemista.

• Lämpöä säätelevä: Villakuidun luonnollinen kiharaisuus muodostaa eristäviä taskuja, mikä pitää ja luovuttaa lämpöä sen mukaan, mitä keho tekee. Merinovilla pitää sinut lämpimänä kylmällä ja viileänä kuumina kesäpäivinä.
  • Hajunkestävä: Villalla on ainutlaatuinen kyky ehkäistä hajua, sillä kemiallinen rakenne estää hien ja bakteerien kerääntymisen. Siten voit käyttää sukkia pitkään ennen kuin ne tarvitsee vaihtaa tai pestä.

Lue tästä lisää merinovillasta ja siitä, miten Darn Tough käyttää sitä parhaalla tavalla.

Darn Tough valmistaa sukkia useissa eri segmenteissä. Darn Tough -valikoimasta löydät oikeat sukat niin vaellukseen, kuntosalille, hiihtolenkille, juoksuharjoitteluun kuin työpaikalle.

Lehdistön yhteyshenkilö Presskontakt 08-505 665 45

Produktchef 073-500 20 10

Laatutuotteita keittiöön, urheiluun, vapaa-aikaan ja ulkoilmaelämään

Roswi on laadukkaiden keittiö-, urheilu-, vapaa-aika- ja ulkotuotteiden tukkukauppias ja maahantuoja. Roswi on kerännyt saman katon alle joitakin maailman huippumerkeistä. Tuotteet ovat tyylikkäitä ja käyttötarkoitukseensa sopivia. Jokainen tuote on valittu ja testattu itse huolella.

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Roswi FI
Vendevägen 85B