Big Agnes lanseeraa usean vuodenajan makuupussin

Big Agnes lanseeraa uudella 3in1-järjestelmällä varustetut makuupussit, joissa on laajempi käyttöalue, jotka on helpompi mukauttaa eri lämpötiloihin ja joita voidaan käyttää useina vuodenaikoina.

Big Agnes on suunnitellut jo 20 vuotta varusteita, jotka tekevät ulkona nukkumisesta mahdollisimman mukavaa. Big Agnesilla on huolella kehitetty järjestelmä, missä makuupussi kiinnitetään kätevästi makuualustaan, jolloin pysyt mukavasti paikallasi etkä liu’u yöllä pois makuualustan päältä. Uudet 3N1-makuupussit ovat Big Agnes -nukkumisjärjestelmän kehityksen seuraava askel. Ne ovat täydellinen valinta, jos telttailet useina vuodenaikoina ja useissa paikoissa.

Käytä makuupusseja erikseen, kun haluat pakata kevyesti, tai yhdessä halutessasi maksimaalista lämpöä, ylellisyyttä ja mukavuutta. Päällimmäinen makuupussi ja tyynynpäällinen sopivat hyvin lämpimiin kesäöihin. Ne ovat helpot pakata ja vievät vain vähän tilaa. Sisemmässä makuupussissa on palkittu Sidewinder-malli, joka on suunniteltu kyljellään nukkuville, mutta sopii hyvin myös selällään tai vatsallaan nukkuville.

Makuupussista on saatavana naisille suunniteltu Roxy Ann -malli, jossa on vähemmän tilaa hartioille ja jaloille. Saat makuupussin nopeammin lämpimäksi, ja se pitää sinut lämpimänä koko yön. Saatavana myös erittäin kevyet mallit Lost Ranger ja Lost Ranger UL. Makuupusseista on saatavana eri lämpötiloihin sopivia vaihtoehtoja sekä mallit regular ja long. Pad Cinch System -järjestelmän avulla kiinnität makuupussin helposti makuualustaan. Kaikki makuupussit on valmistettu PFC-vapaasta vettä hylkivästä materiaalista, ja untuva on 100%:sesti PFC-vapaata, bluesign-sertifioitua ja RDS-sertifioitua DownTek-untuvaa.

Makuupussit saapuvat myymälöihin maalis-huhtikuussa.

Big Agnes on vuoden 2001 alun jälkeen vakiinnuttanut paikkansa yhtenä markkinoiden merkittävimmistä merkeistä, ja se tarjoaa laadukkaita telttoja, makuualustoja ja retkituoleja. Merkki valmistaa makuupussit ympäristöystävällisestä untuvasta ja panostaa tuotannossaan varusteisiin, jotka vakuuttavat myös kaikkein vaativimmat retkeilijät.

• Elämäntyyli

• seikkailu
  • makuupussin
  • staycation
  • vaellus
  • outdoor
  • big agnes
  • ulkoilmaelämä

Roswi on laadukkaiden keittiö-, urheilu-, vapaa-aika- ja ulkotuotteiden tukkukauppias ja maahantuoja. Roswi on kerännyt saman katon alle joitakin maailman huippumerkeistä. Tuotteet ovat tyylikkäitä ja käyttötarkoitukseensa sopivia. Jokainen tuote on valittu ja testattu itse huolella.

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA,Big Agnes, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Lehdistön yhteyshenkilö Presskontakt 08-505 665 45

Produktchef 073-500 20 10