Kuva yllä: HeadLamp 750 on pitkäaikaisen kehittelyn ja asiakaspalautteen tulos.

​BioLite esittelee erittäin suorituskykyisen otsalampun HeadLamp 750

Sähköverkon ulkopuolinen energiaratkaisujen innovoija, BioLite, ilmoittaa ylpeänä HeadLamp 750:n lanseerauksesta. USB-ladattava pro-tason otsalamppu, joka on suunniteltu tuottamaan voimakasta lumen-valotehoa samalla, kun se on erittäin mukava ja kompakti.

Uudella ladattavalla ja toimintoja täynnä olevalla pro-otsalamppu HeadLamps750:llä innovoija BioLite haluaa tavoittaa kategorian korkeimman suorituskyvyn ja soveltuvuuden. Muun muassa kaksi uniikkia ääniasetusta, alhainen paino ja mahdollisuus lataukseen käytön aikana ovat ominaisuuksia, joista BioLite on ylpeä uudessa HeadLamp 750:ssä.

Erittäin suorituskykyinen otsalamppu optimoidulla mallilla

“HeadLamp 750 on vuosien insinööri-, kehitystyön ja asiakaspalautteen kulminaatio,” sanoo BioLiten tj. Jonathan Cedar. “Olemme innoissamme voidessamme tarjota pro-tason tuotteen, jolla käyttäjät voivat hallita lumen-valotehoa ja juoksuaan täydellisesti. Se painaa vain 150 g, mikä tekee sen muodosta suorituskyvyn avainelementin.”

BioLiten palkitulla 3D SlimFit -rakenteella HeadLamp 750:n elektroniikka integroidaan suoraan 3D-valettuun nauhaan. Siten BioLite vähentää tarpeetonta materiaalia, optimoi mallia ja painoa. Otsalampun käyttöyksikkö näkövalolla ja painolla jakautuu optimaalisesti sekä etu- että takaosaan. Painonjakautuminen ja täydellinen istuvuus takaavat tasapainoisuuden ja mukavuuden, minkä vuoksi otsalamppu tuntuu otsanauhalta.

Kaksi uniikkia valoasetusta

HeadLamp 750:n suunnittelu mahdollistaa energiankäytön täydellisen ohjauksen sekä kaksi uniikkia valoasetusta: Constant Mode ja Run Forever Mode. Constant Mode -tilassa käyttäjät voivat ylläpitää kiinteän valaisutason ilman valonvoimakkuuden heikkenemistä, minkä vuoksi se eroaa otsalamppujen tavallisista automaattisesti säädetyistä valotiloista, jotka himmentävät tahattomasti valoa. Run Forever Mode käyttää hyväkseen HeadLamp 750:n ladattavuutta, minkä vuoksi se voidaan liittää ulkoiseen virtalähteeseen kuten USB-laturiin (powerbank) ja sitä voidaan ladata juostessa. Sen vuoksi akkuaikaa voidaan pidentää huomattavasti "on the go".

“With one of the best lumen-to-gram ratios on the market, we’re proud to contribute to a growing trend of high-intensity gear that can deliver robust features while challenging the norms of weight and bulk", sanoo Cedar.

BioLiten tuotteita myyvät useimmat jälleenmyyjät ympäri maata, ja HeadLamp 750:n voi pian ostaa myös hyvinvarustetuista urheilu- ja vapaa-aika-myymälöistä. Suositeltu hinta on 120 EUR.

Tekniset tiedot:

• Paino = 150 g
  • Lumen-vaihtoehto = 750 LUMENS BURST / 500 LUMENS HIGH, / 5 LUMENS LO (varaustila)
  • 8 valotilaa (kaikki himmennettäviä)
    • Valkoinen tarkennettu valo
    • Valkoinen hajoava valo
    • Valkoinen tarkennettu ja hajoava valo
    • 30 sekunnin BURST (intensiivinen valo)
    • "White strobe” -tila (varoitusvalo)
    • "Red flood” -tila parantaa näkyvyyttä pimeässä
    • "Red Tail Light” -tila heikentää takaa tulevaa punaista valoa.
    • "Red Tail Strobe” -tila toimii varoitusvalona takaapäin.
  • Maksimikantama = 130 m
  • Akku = USB-ladattava 3000 mAh Li-Ion-akku
  • Akkuaika = 150 LO / 7 HI Burn Time
  • Turvatoiminto: Varaustila = 8 tuntia / LO
  • Jatkuva tila = 500 lumenia kahden tunnin ajan
  • Varaustila: 8+ tunnin akkuaika (5 lumenia)
  • Run Forever -johto (120 cm pitkä) lataustoiminnoilla (niin kutsuttu "Pass through") varavirtalähteelle ja muille latureille.
  • Nivelletty eturunko
  • 3D SlimFit -rakenne kosteutta hylkivällä kankaalla.
  • Vesisuojaus = IPX4
  • Akun lukitustila turvalliselle kuljetukselle ja akun säästämiseksi
  • Saatavilla kaksi kaunista väriä: Midnight Grey & Moss Green.

Oletko kiinnostunut HeadLamp 750 -lampusta ja haluat lisätietoja? Otathan meihin yhteyttä:

Michael Carlander, tuotepäällikkö
Puh. 08-505 665 29
Sähköposti: michael.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger, lehdistövastaava
Puh. +46 8 505 665 27
Sähköposti: cecilia.theisinger@roswi.se

Kategoriat

Roswi on laadukkaiden keittiö-, urheilu-, vapaa-aika- ja ulkotuotteiden tukkukauppias ja maahantuoja. Roswi on kerännyt saman katon alle joitakin maailman huippumerkeistä. Tuotteet ovat tyylikkäitä ja käyttötarkoitukseensa sopivia. Jokainen tuote on valittu ja testattu itse huolella.

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Laatutuotteita keittiöön, urheiluun, vapaa-aikaan ja ulkoilmaelämään

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Roswi FI
Vendevägen 85B