Kalle Vertergård/Vemdalen Foto

SCARPA® Vemdalen Fjällmaratonin uusi pääsponsori

SCARPA® on aloittanut yhteistyön Vemdalen Fjällmaratonin kanssa, luonnollinen askel SCARPAlle®, joka on myös kiinnostunut tuntureiden haasteista ja aktiviteeteista.

Monet kaipaavat suuresti juoksukilpailuun osallistumista. Vemdalen Fjällmaraton on yksi monista juoksukilpailuista, jotka peruutettiin vuonna 2020 ja siirrettiin vuodelle 2021. Sekä SCARPA® että Vemdalen Fjällmaraton ovat viimeaikoina havainneet huomattavasti lisääntyneen mielenkiinnon maastojuoksuun ja muihin tunturiaktiviteetteihin. Tällä yhteistyöllä kummatkin osapuolet toivovat voivansa kehittää edelleen tätä terveellistä elämäntyyliä.

Vemdalen Fjällmaraton on juoksukilpailu niille, jotka pitävät haasteista, juoksemisesta ja kauniista tunturimaisemasta. Juostavat matkat ovat 45 km, 35 km, 25 km ja 11 km, maasto on korkeudeltaan vaihteleva ja tarjoaa jokaiselle jotakin tasosta riippumatta.

SCARPA® valmistaa korkealaatuisia kenkiä, joiden innovatiivinen design soveltuu eri aktiviteeteille, kuten myös vuoristoon. Se keskittyy nyt tarmokkaasti maastojuoksuun, ja Vemdalen Fjällmaraton on sille luonnollinen tapa lisätä tuotemerkkinsä tunnettavuutta sekä luoda innostusta että kiinnostusta kaikille osallistujille. Fantastisen jännittävää toimia pääsponsorina vuodesta 2021 lähtien ja asettaa SCARPA® maastojuoksun kartalle, kertoo Mikael Hasselrot, Key Account Manager, SCARPA®.

– Yhdessä SCARPA®n kanssa voimme kehittää edelleen elämyksiä ja saada useammat ihmiset nauttimaan luonnosta Vemdalen Fjällmaratonissa. Jaamme saman sitoutuneisuuden ja odotamme innolla yhteistyön aloittamista, kertoo Peter Bromèe, Vemdalen Fjällmaratonin perustaja.

Paikan päällä tulee olemaan myymälä lähellä lähtö- ja maalialueella, joissa sekä osallistujat että katsojat voivat testata ja ostaa SCARPAn® viimeisimpiä uutuuksia ja malleja joko juoksua tai myöhempää harjoittelua varten.

SCARPA®:n menestys perustuu vahvoihin perinteisiin ja kovaan yrittäjähenkiseen työhön. Korkean laadun merkitys ymmärrettiin jo vuonna 1938, kun ensimmäinen Parisotto-sukupolvi aloitti SCARPA®-matkansa. Juuri laatu teki SCARPA®:n ensimmäisistä kengistä nopeasti suositut. Tänä päivänä SCARPA®:n kenkiä käyttävät niin ammattikiipeilijät ja kilpajuoksijat kuin urheilun ja ulkoilun ystävät ympäri maailmaa. SCARPA® keskittyy luovuuteen ja innovatiivisuuteen valmistaessaan vaativiin olosuhteisiin suunniteltuja ainutlaatuisia kenkiä. Suunnittelun keskiössä ovat ihmisten elämykset.

Michael Carlander, tuotepäällikkö Roswi AB
Puh. 08-505 665 29
Sähköposti: michael.carlander@roswi.se

Nina Herlin, lehdistövastaava Roswi AB
Puh. +46 8 505 665 45
Sähköposti: nina.herlin@roswi.se

Kategoriat

Roswi on laadukkaiden keittiö-, urheilu-, vapaa-aika- ja ulkotuotteiden tukkukauppias ja maahantuoja. Roswi on kerännyt saman katon alle joitakin maailman huippumerkeistä. Tuotteet ovat tyylikkäitä ja käyttötarkoitukseensa sopivia. Jokainen tuote on valittu ja testattu itse huolella.

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Laatutuotteita keittiöön, urheiluun, vapaa-aikaan ja ulkoilmaelämään

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Roswi FI
Vendevägen 85B