Ohita
Askartelua, leipomista ja kauniisti katettu pöytä. Rustan uutuuksien joukossa on paljon tuotteita, jotka tekevät joulun valmistelusta erityisen mukavaa.

Askartelua ja koristelua Rustan joulu-uutuuksilla!

Sekä lapset että aikuiset voivat loihtia joulun taikaa. Rustan joulu-uutuuksien joukossa on kaikkea askartelutuotteista perinteiseen joulukalenteriin, joka täytetään itse pienillä paketeilla. Joululahjojen paketointiin löytyy paljon erilaisia joulupapereita sekä kangaspusseja helppoon paketointiin.

Joulu on ruoan ja leipomisen aikaa. Täydellinen tuliainen syntyy täyttämällä kaunis lasipurkki joulukarkeilla ja piparkakuilla. Tänä vuonna valikoimasta löytyy marmorinen mortteli ja kaulin, tukevat puiset leikkuulaudat, valurautaiset astiat, söpöt lasten esiliinat ja niihin sopivat kokinhatut. Täydelliset joululahjat jokaiselle kotikokille.

Joulupöydän kattaus
Joulu on juhlien aikaa, ja kaunis kattaus tekee jouluillallisesta erityisen kodikkaan. Tämän vuoden tekstiiliuutuuksien joukossa on pöytäliinoja, kaitaliinoja ja kankaasta valmistettuja lautasliinoja. Rustan suosittu Elsaform-keramiikka-astiasto laajentuu toisella ajattomalla värillä nimeltä dusty white.

Koristeellisten yksityiskohtien, kuten maljakoiden, keinokasvien ja kynttilöiden, avulla voi luoda kutsuvan pöydän vieraille. Söpöt jouluneuleiden tai tonttujen muotoiset pullokoristeet ovat piste i:n päällä. Hyvää joulua!

Rustan jouluvalikoima löytyy täydessä loistossaan tavarataloista viikosta 44 alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394