Ohita

Varaslähtö jouluun Rustan uutuuksilla!

Rustassa joulu alkaa aikaisin. Tämän vuoden uutuuksien joukossa on paljon valaisimia, kuusia, koristeita ja tekstiilejä – kaikkea maagisen joulun luomiseen.

Kaikki tietävät, milloin joulu päättyy, mutta milloin se alkaa? Rustan tavaratalo täyttyy sekä sisä- että ulkokäyttöön tarkoitetuista valaisimista jo syyskuun lopussa. Valaise parveke tai puutarha valoketjuilla, lyhdyillä, valopuilla ja leikkisillä jouluhahmoilla. Valikoimaan kuuluu myös useita söpöjä kantojen ja sienien muotoisia pieniä tonttuovia, joissa kaikissa on sisäänrakennettu valaistus.

Lähtölaskenta alkakoon!
Eikö joulutunnelman luominen olekin hyvä aloittaa ikkunoista? Kaikki Rustan tämän vuoden valotähdet on valmistettu FSC-sertifioidusta paperista tai 100-prosenttisesti kierrätetystä puuvillasta. Uutuuksien joukossa on yksivärisiä, kuvioituja sekä koristeellisia pyöreitä tähtiä, joita on kiva ripustaa ryhmäksi. Täydennä tyyli valitsemillasi jouluverhoilla. Uutuuksia ovat sekä yksiväriset että kuvioidut sivuverhot ja verhokapat.

Tämän vuoden uusien kynttelikköjen joukossa on useita perinteisiä puu- ja keramiikkamalleja – sekä sähkökynttelikköjä että aidoille kynttilöille tarkoitettuja.

Rustan joulukylävalikoima kasvaa joka vuosi. Miten olisi luminen vuorenhuippu, avoautolla ajava joulupukki tai yksityiskohtaiset tunturimökit, joissa on hiihtohissit? Talvenvalkoisen pohjan avulla, josta on saatavana kaksi mallia, on helppo luoda satumaa, joka saa lasten silmät säihkymään!

Koristele katseenvangitsevilla koristeilla
Rustan joulu sisältää jotain jokaiseen makuun. Persoonallisilla tontuilla, satumaisilla koristeilla, hassuilla jouluneuleilla ja asusteilla on helppo luoda taianomainen tunnelma. Tietenkin löydät meiltä myös lemmikkieläinten jouluvaatteet ja -asusteet.

Tonttuovi-ilmiö on tullut jäädäkseen. Päivitä nykyiset uusilla varusteilla ja kodikkaalla valaistuksella, tai panosta upouuteen. Uutuuksien joukosta löytyy söpö pastelliovi ja retkeilyteltta, jonka voi myös pystyttää kuusen alle. Hyvää joulua!

Rustan jouluvalikoima saapuu tavarataloihin syyskuun lopusta alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394