Loihdi persoonallisen kodikas sisustus Rustan syysuutuuksien avulla!

Loihdi persoonallisen kodikas sisustus Rustan syysuutuuksien avulla!

Syksyn lämpimämpi värimaailma muuttaa kotiin! Rustan syysvalikoima “Lust for life” sisältää eksoottisia kuvioita, tummapuisia pienkalusteita ja paljon persoonallisia yksityiskohtia, jotka tekevät kodin sisustamisesta vaivatonta.

Koskaan aiemmin emme ole viettäneet näin paljon aikaa kotona, ja kauniiden, viihtyisien ja hieman hohdokkaiden värien odotus palkitaan, sillä nuo ominaisuudet toteutuvat Rustan sisustusmallistossa “Lust for life”. Mallistosta löydät paljon pehmeän samettisia ja vakosamettisia tekstiilejä, kuten verhoja ja koristetyynyjä, joissa hehkuvat syvät jalokivivärit, sekä myös jännittäviä kuvioita. Jungle bird -kuvion, jossa on eksoottisia lintuja ja kasvillisuutta, ennustetaan olevan todellinen suosikki, aivan kuten nousukas Boudoir, jonka tummalla pohjalla on kasvitieteellisiä kuvioita.

Matot lisäävät kodikasta tunnelmaa, ja tänä syksynä Rustan uutuuksien joukossa nähdään sekä yksivärisiä että kuvioituja malleja itämaisin vivahtein.

Koristeelliset pienkalusteet ja sisustustarvikkeet
Tyylikkäiden asetelmien ryhmitteleminen maljakoiden, tekokasvien ja kynttilöiden avulla on helppo tapa luoda koristeellisia katseenvangitsijoita. Uusi, tummasta puusta ja mustasta teräksestä valmistettu Dominic-tarjoiluvaunu on täydellinen valinta tyylikkääksi apupöydäksi.

Peileillä sisustaminen tuntuu juuri oikealta tänä syksynä, ja Rustan uutuuksien joukossa on useita jännittäviä vaihtoehtoja sekä tilanjakajia, jotka antavat kotiin tyylikkään ilmeen. Valikoimassa on myös peilejä joissa on puiset kehykset ja useita nättejä malleja, joiden avulla persoonallisen peiliseinän voi luoda itse.

Uutuuksien joukossa on muun muassa suuria värillisiä lasimaljakoita, kauniita lyhtyjä ja ihanalle tuoksuvia tuotteita, kuten huonesuihke, tuoksukynttilät ja tuoksutikut. Calm on koristesarja, joka sisältää ylellisiä tuoksukynttilöitä ja tuoksukiteitä. Värillisten kruunukynttilöiden ja trendikkäiden spiraalinmuotoisten pöytäkynttilöiden valikoima kasvaa sisältäen nyt myös 100-prosenttisesti steariinista valmistettuja kynttilöitä.

Tekokasveilla on keskeinen rooli Rustassa, ja tänä syksynä valikoima laajentuu useilla aidonnäköisillä uutuuksilla. Kauniiden ruukkukasvien ja leikkokukkien, kuten hortensian ja eukalyptuksen lisäksi saatavana on myös kuivattuja kasveja, kuten pampaheinä ja jänönhäntä. Aidonnäköisen tekokasveista tehdyn kranssin ennustetaan olevan syyssisustuksen todellinen suosikki. Uutuuksien joukossa on useita hienoja malleja, joista valita.

Tuotetiedot ja -kuvat löytyvät täältä!

Uutuudet ovat saatavana tavarataloissa viikosta 32 alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394