Värejä ja kuvioita Rustan tee se itse -uutuuksissa!

Värejä ja kuvioita Rustan tee se itse -uutuuksissa!

Valkoiset seinät saavat tänä syksynä kilpailijan maaleista ja tapeteista, joissa on maanläheisiä sävyjä. Rustan tee-se-itse-osaston valikoima kasvaa useilla jännittävillä uutuuksilla, joista yhteistyössä suunnittelija Tess Callervikin kanssa luotu tapettimallisto ”Together” erottuu edukseen.

Elokuun puolivälissä julkaistavien Rustan maali- ja tapettiuutuuksien joukossa on lämpimiä maanläheisiä sävyjä, mutta myös vihreitä ja sinisiä sävyjä ja kuvioita, jotka ovat selkeästi saaneet inspiraatiota eläimistä ja luonnosta. Valikoima sisältää yli 100 FSC-sertifioitua tapettia ja useita uusia valokuvatapetteja. Uutuuksiin kuuluvat lisäksi leveälankkuiset laminaattilattiat, joissa on puun syitä muistuttava pinta.

Tuo maailma kotiisi Together-tapettimallistolla
Together on Rustan uuden tapettimalliston nimi. Se on tehty yhteistyönä kuviosuunnittelija Tess Callervikin kanssa, joka vangitsi maapallon seitsemän mannerta, sen värit ja villieläimet yhtä moneen yksityiskohtaiseen tapettiin.
Malliston inspiraationa on maailman yleinen tämänhetkinen tilanne. Tarvitsemme toisiamme enemmän kuin koskaan, ja halusin yksinkertaisesti asettaa maapallon eri osat kauniiseen kontekstiin mallistossa. Rakastan luontoa ja eläinten valtakuntaa, ja minusta on ihanaa ujuttaa pieniä eläimiä tai symboleita sinne, missä niitä vähiten odottaa, Tess Callervik sanoo.

Maaleja maanläheisissä sävyissä

Seinämaalivalikoimasta löytyy paljon uutuuksia, jotka sopivat hienosti yhteen tapettien kanssa. Rustan oma maalimerkki Nyans saa tänä syksynä kuusi uutta väriä. Monet näistä on saatavana Full matt edition -versiona, seinämaalina, joka luo samettisen mattaefektin ja tyylikkään ilmeen. Värimaailma liittyy pohjoismaiseen luontoon, kuten vihreä Estate green ja keskiharmaa Studio grey. Poltetut maanläheiset sävyt, kuten syksyn uutuudet Sandalwood ja Burnt red, sopivat hienosti isoihin tiloihin. Vaaleampaa sävyä etsiville on saatavilla Perfect match ja Nude skin, jotka molemmat ovat sävyltään lämpimämpiä ja luovat viihtyisän tunnelman.

Monokromaattinen maalaustyyli on kasvava trendi, jossa huonekalut, ovet ja listat maalataan samanvärisiksi kuin seinät, mikä luo sekä yhtenäisen että tyylikkään ilmeen. Tänä syksynä maalivalikoimaa täydentävät useat ajattomat sävyt, jotka soveltuvat listojen ja huonekalujen maalaamiseen.
Kaikilla Rustan maaleilla on Joutsenmerkki, ja ne täyttävät Testfaktan korkeat laatuvaatimukset.

Tee se itse -uutuudet ovat saatavana tavarataloissa viikosta 32 alkaen.

Tuotetiedot ja -kuvat löytyvät täältä!

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394