Kimaltelevat valot tekevät joulusta erityisen taianomaisen.

Rustan laaja jouluvalovalikoima!

Kimaltelevat valot tekevät joulusta erityisen taianomaisen! Rustan uutuuksiin kuuluu eri tyylisiä tähtiä ja kynttilänjalkoja, runsaasti valoketjuja, joulukyliä ja käteviä tarvikkeita, joilla valoisa joulutunnelma on taattu.

Rustassa jouluvalot syttyvät aikaisin. Valikoimasta löytyy kaikkea, mitä maagisten valoasetelmien luomiseen sekä sisälle että ulos tarvitsee. Tämän vuoden kätevin tuote on langaton ja ladattava LED-valo, joka palaa peräti 24 päivää yhdellä latauksella. Se on kätevä, kun joulutähti halutaan paikkaan, jossa pistorasiaa ei ole lähettyvillä.

Säihkettä ja kimallusta ulos
Tämän vuoden uutuuksiin kuuluu myös kaikenlaisia valoketjuja. LED-valoketju Star sopii kauniisti pieneen kuuseen tai tuijaan. Se on saatavana myös yhden kappaleen pakkauksessa paristokäyttöisenä.

– Tämän vuoden jouluvalot on valittu huolella niin, että ne ovat sekä edullisia että energiatehokkaita, joulutunnelmasta tinkimättä. Se, että uutuuksissa on LED-valot, tuntuu tänä vuonna erityisen tärkeältä, kertoo Rustan jouluvalojen tuotepäällikkö Charlotta Ahlstedt.

Lumoavat joulukoristeet kaikille
Rustan joulukylistä on tullut monien suosikki, eivätkä tämänkään vuoden uutuudet tuota pettymystä. Tarjolla on klassisia malleja, joissa on tonttuja ja poroja, sekä suloinen joulusatukirja, joulukaupunki, jossa on junarata, sekä upea kranssi, joka on koristeltu kuusilla ja taloilla.
Lapsille ja lapsenmielisille on tarjolla kaikkea taianomaiseen jouluun. Saatavana on valaistuja tonttuja ja eläimiä ulkokäyttöön sekä kynttelikköjä, joissa on leikkisiä aiheita ja kimalletta sisältävää vettä. Lastenhuoneeseen sopivat hyvin LED-valoketjut, joissa on savannin eläimiä tai dinosauruksia.

Rustan joulutuotevalikoima saapuu tavarataloihin syyskuun lopusta alkaen lokakuun puoliväliin saakka.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394