Ohita

Rustan uutuudet toivottavat joulun tervetulleeksi!

Tuikkivat kuuset, tunnelmalliset valot, tontut, koristeet ja tarvikkeet pöydän kattamiseen – Rustasta löytyy kaikkea jouluun! Rustan joulu-uutuuksilla on helppo koristella taianomainen joulu jokaisen tyylin ja budjetin mukaisesti.

Kynttilänjalat, joulukuuset ja valot ovat klassisia elementtejä joulutunnelman luomiseen. Rustasta löytyy laaja valikoima FSC-sertifioidusta paperista tai 100-prosenttisesti kierrätetystä puuvillasta valmistettuja joulutähtiä sekä eri tyylisiä kynttelikköjä. Tämän vuoden uutuuksia ovat koristeelliset tontut, jotka voidaan pujottaa sähkökäyttöisiin valoihin luomaan joulutunnelmaa. Myös kynttilöistä on saatavana useita erilaisia ja edullisia vaihtoehtoja.

Rustan laajasta tekokuusivalikoimasta löytyy sopiva vaihtoehto jokaiselle. Kuusen voi koristella klassisilla lasipalloilla ja suloisilla samettiruseteille tai valita leikkisän, pastellisävyisen teeman. Huomiota herättävin uutuus on persoonalliset lasipallot tai nahkatakki, ostoskassi ja yksisarvinen joulukuuseen ripustettavaksi!

Juhlien ja yllätysten aika
Tämän vuoden sisustusuutuuksiin kuuluu tyynyjä, torkkupeittoja, pussilakanasettejä, verhoja, tarjottimia ja patalappuja, joissa on jouluaihe. Uudesta Pets-jouluaiheesta, jossa on jouluasuisia koiria ja kissoja, saattaa tulla eläinten ystävien suosikki. Juhlijoille on saatavana useita hauskoja joulupuseroita ja jouluaiheisia hiuskoristeita sekä jouluasuja nelijalkaisille ystäville. Teemanmukaisilla koristeilla ja joulufiiliksellä kodista muuttuu hetkessä taianomainen joulukeidas.

Joulukylät ja tonttuovet ovat takuuvarma tunnelman luoja Rustan jouluvalikoimassa. Nyt valikoimasta löytyy myös uusi, ulkokäyttöön sopiva malli. Se sopii puun juurelle tai ulko-oven viereen luomaan mystistä ja jännittävää tunnelmaa joulun lähestyessä! Tontut saattavatkin tehdä kepposiaan tonttuoven läheisyydessä joulukuun jokaisena päivänä aattoon asti.

Rustan joulutuotevalikoima saapuu tavarataloihin syyskuun lopusta alkaen lokakuun puoliväliin saakka.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394