Ohita

Syksyn sisustusuutuudet Rustasta

Rustan syksyn uutuuksiin kuuluu kaikkea aina maljakoista ja kuviollisista lasilyhdyistä moniin pehmeisiin ja lämmittäviin tekstiileihin. Luonnollinen tyyli inspiroi edelleen, mutta syksyn väripaletissa on mukana syvempiä värejä.

Luonnonmateriaalit kuten villa, puuvilla ja pellava, ovat tulleet jäädäkseen. Tämä näkyy selvästi Rustan sisustusuutuuksien saapuessa tavarataloihin elokuussa. Perusvärit beige ja luonnonvalkoinen saavat seurakseen oliivinvihreän, syvän violetin, poltetun oranssin ja myyränruskean, jotka auttavat luomaan kodikasta tunnelmaa. Autumn leaves, Botanica ja Dahlia ovat esimerkkejä uusista kuvioista, joita voi nähdä Rustan tekstiiliosastolla ja joissa kaikissa on luontoaiheinen kuvio. Samettinen materiaali chenille tekee paluun ja näkyy sekä tyynynpäällisissä että verhoissa. Matto-osastolla on useita kiinnostavia uutuuksia, joista malli Frances, jossa on korkeaa ja matalaa nukkaa ja värivaihtoehtoina beige tai valkoinen, on varma veikkaus uudeksi suosikiksi.

Ruutuja ruutujen perään
Tänä syksynä klassisia ruutuja näkyy kaikkialla! Niin matoissa, torkkupeitoissa, verhoissa, tyynynpäällisissä kuin pussilakanaseteissä.
Jopa keittiötekstiileissä ruutuja on verhokapoissa, pöytäliinoissa ja keittiöpyyhkeissä.
Rustan keittiöosaston uutuuksiin kuuluvat rustiikkiset valurautapadat ja trendikäs beige paistinpannu. Uusi Plissé-lasisarja, johon kuuluu juoma-, viini- ja samppanjalasit, on saatavana edullisessa neljän kappaleen pakkauksessa. Kotikokin valikoimaa laajennetaan tyylikkäällä canvasesiliinalla, joka on viimeistelty nahkaisilla yksityiskohdilla.

Edullisia yksityiskohtia
Uusia kynttilälyhtyjä, tuoksukynttilöitä, maljakoita ja ruukkuja on paljon, ja niiden avulla on helppo luoda yksilöllisiä asetelmia pienellä budjetilla. Suosittu Cleo-lasilyhty saa rinnalleen lisää värejä. Uutuuksiin kuuluvat myös suloiset sienilyhdyt, jotka sopivat erinomaisesti yhteen Reykjavik-valaisimen kanssa, josta on tänä syksynä saatavana uusia värejä.

Uutuudet ovat saatavana tavarataloissa elokuusta alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394