​Suuri Säästöpankin käteiskysely

Suomalaiset käyttävät yhä vähemmän käteistä. Monella on lompakossa kortteja joka lähtöön, mutta käteistä enää ani harvoin. Toisaalta on edelleen paljon tilanteita, joissa mikään kortti ei korvaa käteistä. Ulkomaille lähteväkin voi yllättyä, miten paljon käteistä vielä tarvitaan.

Me Säästöpankissa haluamme auttaa asiakkaitamme vaurastumaan ja hoitamaan paremmin talouttaan. Siksi yritämme helpottaa ostosten tekoasi, maksat sitten kortilla tai käteisellä. Jatkossa saat Säästöpankin kortilla käteistä Otto-Automaattien lisäksi K-kauppoista kautta maan. Jos käteistä taas kertyy liikaa, voit tallettaa rahat helposti tilillesi korttiasi käyttäen TalletusOtto-automaattien avulla.

Kehittääksemme palvelujamme jatkossakin haluamme oppia lisää siitä, miten juuri sinä käytät käteistä. Samalla voit liittyä Talouskouluun. Arvomme kaikkien Talouskouluun liittyneiden kesken elokuvalippuja. Kiitos etukäteen arvokkaasta vastauksestasi.

Kyselyyn pääset tästä

• käteinen