Uusi hiomatuotteiden valikoima saneeraukseen, remontointiin ja harrastuspohjaiseen hiontaan

Norton lanseeraa uuden jälleenmyyntipakattujen hiomatuotteiden valikoiman saneeraukseen, remontointiin ja harrastuspohjaiseen hiontaan. Norton Expert –valikoimasta löytyy mm. arkkeja, hiomapyöröjä ja nauhoja.

Nortonin uusi valikoima perustuu konseptiin, joka tekee oikean tuotteen valinnasta käyttäjälle yksinkertaista ja nopeaa. Jokainen tuotetyyppi on jaettu neljään eri karkeuteen: erittäin karkea hionta, karkea hionta, välihionta ja viimeistely. Jokaisella karkeudella on helposti tunnistettava värikoodi.

Norton Expert –valikoimasta löytyy mm. tarranauharullia, epäkeskohiomakoneen arkkeja (reiättömiä ja reiällisiä), hiomapyöröjä sekä kulma- ja monitoimihiomakoneiden arkkeja. Pölynpoistolla varustettujen epäkeskohiomakoneiden reikäarkeissa on Norton Multi-Air –ominaisuus, joka tarjoaa mahdollisuuden käyttää samaa arkkia useimmissa tavallisissa hiomakoneissa arkin soveltuessa näin ollen useisiin eri reikäkuvioihin. Tämän ansiosta varastointitarve pienenee ja asiakkaan on helpompi valita oikea arkki koneeseensa.

Suurin osa valikoiman tuotteista löytyy kahdessa eri pakkauskoossa: säästöpakkaus ja kuluttajapakkaus. Säästöpakkaus on ensisijaisesti tarkoitettu yrittäjille. Pakkaukset sisältävät suuremman määrän tuotetta, mikä alentaa kappalehintaa. Kuluttajapakkaus on tarkoitettu tee se itse –harrastajille, joilla ei yleensä ole tarvetta suurille kappalemäärille.

”Nortonin uusi valikoima tekee oikean tuotteen valinnasta asiakkaalle yksinkertaista ja nopeaa. Hiomatuotteet ovat lisäksi erittäin korkealaatuisia, mikä tekee itse hionnasta tehokasta”, toteaa Timo Sutinen, Saint-Gobain Abrasives AB:n myyntijohtaja.

Katso myös www.saint-gobain-abrasives.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.