Ohita
Samsung esittelee Galaxy Tab Active3 -tabletin: Fiksu valinta ankariin olosuhteisiin

Tiedote -

Uusi Galaxy Tab Active3 -tabletti on parannetun iskunkestävyyden ja suorituskyvyn ansiosta loistovalinta vaativimpiinkin olosuhteisiin.

Espoo, 1. lokakuuta 2020 – Samsung esittelee Galaxy Tab Active3 -tabletin. Koviin olosuhteisiin sopiva laite on kehitetty suositun Galaxy Tab Active2:n pohjalta vastaamaan alati kasvaviin modernin ja mobiilin työnteon haasteisiin. Tab Active3 voi parantaa entisestään työntekijöiden tuottavuutta ja turvallisuutta, joten se sopii loistavasti tämän päivän yrityksille.

– Työskentelytapamme muuttuvat jatkuvasti siirtyen yhä enemmän toimistoympäristöstä vaativiin kenttäolosuhteisiin. Galaxy Tab Active3:n kehityksen aikana kuuntelimme asiakkailta ja kumppaneilta saamaamme palautetta varmistaaksemme, että laite varmasti tukisi työntekoa mahdollisimman hyvin. Galaxy Tab Active3 onkin kehitetty kestämään vaihtelevia työtilanteita, ja entistä korkeampi suorituskyky varmistaa viimeisimpien sovellusten toimivuuden, kertoo Teemu Miettinen, Samsung Suomen B2B-myyntipäällikkö.

Kehitetty koviin olosuhteisiin

Galaxy Tab Active3 on MIL-STD-810H-sertifioitu, joten se kestää haastaviakin olosuhteita. Laitteen parannettu iskunkestävyys sekä IP68-luokituksen mukainen vesi- ja pölytiiviys takaavat, että vaihtelevat säät eivät ole Tab Active3:lle ongelma.

Entistä korkeampaa suorituskykyä

Exynos 9810 -suoritin, 4Gt RAM-muistia ja 64Gt sisäinen tallennustila muodostavat yhdessä suorituskykyisen kokonaisuuden, joka vastaa nykypäivän digitaalisen työskentelyn haasteisiin. Wi-Fi 6, MIMO ja 4G-tuki taas takaavat erittäin nopeat yhteydet ja tiedonsiirron.

Kookas 5050mAh akku tukee pikalatausta USB-liitännän ja POGO Pin -liitännän kautta, joten latautumisen odottelun sijaan käyttäjä voi keskittyä työntekoon. Mikäli yritys käyttää tabletteja kiinteässä sijainnissa, Tab Active3 tukee myös No Battery Mode -käyttöä, jolloin virta laitteelle syötetään ilman akkua.

Tuottavuus seuraavalle tasolle

Tab Active3 sisältää useita tuottavuutta kasvattavia ominaisuuksia ja mahdollistaa myös PC-käyttökokemuksen tarvittaessa. Tab Active3:n tukema Samsung DeX varmistaa kahden näytön toiminnallisuuden eli työt voivat jatkua tehokkaana, olipa käyttäjä sitten toimistolla tai kentällä.

Lisää Tab Active3 -ominaisuuksia:

Augmented Reality: Tab Active3 tukee Google ARCorea, mikä mahdollistaa uudet laajennetun todellisuuden palvelut.

Quick Access: Laitteen sivussa oleva ohjelmoitava painike mahdollistaa suoran pääsyn kaikkein käytetyimpiin sovelluksiin tai toimintoihin, kuten skannaus tai Push To Talk -toiminto.

Retail-valmis: Galaxy Tab Active3 on optimoitu kamerapohjaiseen viivakoodien lukemiseen, minkä ansiosta myymälätyöntekijät voivat entistä helpommin hallita varastoa ja skannata myytäviä tuotteita. Lisäksi Tab Active3:ssa on NFC ja EMV Taso 1 -tuki maksuja varten.

Kosketusherkkyys:Kun Touch Sensitivity -toiminto on kytketty päälle, laite on käytettävissä myös ohuilla työhanskoilla eli käyttäjän ei tarvitse hukata aikaa hanskojen riisumiseen ja pukemiseen kerta toisensa jälkeen.

IP68-sertifioitu S Pen: S Pen on täydellinen työkalu esimerkiksi allekirjoitusten tallentamiseen ja monimutkaisten tiedostojen hallintaan hanskoja vaativissa tilanteissa. Kynä on myös vesi- ja pölytiivis.

Tallenna enemmän kuvia: 13MP takakameralla käyttäjä saa selkeitä valokuvia ja dokumenttiskannauksia. 5MP etukamera taas on täydellinen videotapaamisiin.

Samsungin johtava mobiilitietoturvaratkaisu

Samsung pyrkii tarjoamaan yrityksille alati helpompia tapoja hallita mobiililaitteita ja käyttää niitä tehokkaasti. Tab Active3 onkin osa Samsung Enterprise Edition -konseptia, jossa laitteet ovat saatavilla ainakin kahden vuoden ajan, säännölliset tietoturvapäivitykset taataan neljän kokonaisen vuoden ajaksi, ja kattava mobiililaitehallintaratkaisu Knox Suite kuuluu hintaan yhden vuoden ajaksi.

Tab Active3 on tietysti suojattu Samsungin mobiilitietoturvaratkaisulla, Samsung Knoxilla, joka suojaa kaiken sisällön laitteella. Knoxissa tietoturva on sisäänrakennettu usealla tasolla piiritasolta ohjelmistoon saakka. Tutkimusyhtiö Gartner on jo usean vuoden ajan nimennyt Samsung Knoxin kaikkein turvallisimmaksi mobiilialustaksi yrityksille.[1]

Samsung Galaxy Tab Active3 on saatavilla Suomessa tästä päivästä lähtien suositushintaan 549 €.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet:samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

[1]Lähde: ”Gartner, Inc. A Comparison of Security Controls for Mobile Devices, January 2019.”

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/