Ohita
Samsung tuo Bespoke-malliston Pohjoismaihin: Kylmälaitteet käyttäjän oman maun mukaan

Tiedote -

Espoo – 28. syyskuuta, 2020 – Samsung kertoi tänään, että Bespoke-kylmälaitesarja on pohjoismaisten kuluttajien saatavilla. Bespoke tarjoaa uniikkia designia eri väreissä, minkä ansiosta laitteet mukautuvat erilaisiin sisustustyyleihin.

– Bespoke tuo keittiöön uudenlaisia innovaatioita ja tarjoaa vaihtoehtoja erilaisille yksilöllisille mieltymyksille ja elämäntavoille. Olemme iloisia voidessamme tarjota pohjoismaisille kuluttajille Bespoke-jääkaapin ja -pakastimen, joissa on korkean suorituskyvyn tekniikkaa ja jotka samalla tuovat vaihtoehtoja kodinkoneiden perinteiseen värimaailmaan, sanoo Samsungin Pohjoismaiden myyntipäällikkö Madeleine Valberg.

Persoonallisia yksityiskohtia muotoilussa

Tuotesarja koostuu kahdesta mallista: 1-ovinen jääkaappi ja 1-ovinen pakastin, joihin on saatavilla neljä eri väriä. Värit, joista kuluttajat voivat valita, ovat: beige, taivaansininen, laivastonsininen ja laventeli. Kolme ensimmäistä ovat mattapintaisia, jotka ovat erinomaisia niille, jotka etsivät hillittyä tyyliä ilman heijastuksia. Jälkimmäisessä on kiiltävä pinta, joka soveltuu niille, jotka arvostavat kiillotettua viimeistelyä.

Pohjoismaisessa kodissa on perinteisesti puhtaita ja pelkistettyjä värejä, mutta viime aikoina suuntaus on kääntynyt ja siirtynyt enemmän kohti värikkäämpiä koteja, jotka on sisustettu taiteella ja ainutlaatuisella muotoilulla. Bespoke ottaa paikkansa pohjoismaisessa kodissa haastamalla perinteikkäät valkoisen ja ruostumattoman teräksen houkuttelevilla väreillä, jotka ovat pohjoismaisten kuluttajien makujen mukaisia.

Ominaisuudet, jotka pitävät ruoan tuoreena pidempään

Bespoken suunnittelun lisäksi tuotevalikoimassa on myös useita ominaisuuksia, jotka tarjoavat tasaisen ja tehokkaan jäähdytyksen, mikä auttaa pitämään elintarvikkeet tuoreena pidempään.

Design: Tyylikkään ja ainutlaatuisen keittiön voi luoda valitsemalla neljästä eri väristä.

Suuri tilavuus: Bespoken säilytyskapasiteetti on 385 litraa jääkaapissa ja 315 litraa pakastimessa, mikä tarkoittaa, että tarjolla on paljon tilaa ruokien säilyttämiseen. Tilan ansiosta tuotteet on myös helppo pitää järjestyksessä.

No Frost -tekniikka: Auttaa pitämään tasaisen lämpötilan kaikkialla kylmätilassa, mikä parantaa ilmankiertoa. Toiminto myös vähentää jääkaapin tai pakastimen sulatuksen tarvetta ja vähentää riskiä, että ruokaan muodostuu jäätä.

All Around Cooling: Tarjoaa tasaisen jäähdytyksen jääkaapin jokaisessa osassa mittaamalla ja säätämällä jatkuvasti lämpötilaa sekä kierrättämällä kylmää ilmaa strategisesti sijoitetuista venttiileistä. Tämän ansiosta ruoka pysyy tasaisessa lämpötilassa ja siten säilyy pidempään.

Metal Cooling: Estää kylmää ilmaa karkaamasta, kun ovea avataan ja suljetaan usein.

Power freeze: Toiminnon avulla esimerkiksi ruoan pakastaminen tai jään valmistaminen onnistuvat nopeasti.

Bespoke on ainutlaatuinen yhdistelmä tekniikkaa ja luovaa muotoilua, joka nostaa kodin sisustuksen ja keittiön uudelle tasolle sekä auttaa säilyttämään ruoan tuoreena pidempään. Tänä vuonna Bespoke on saanut useita huomionosoituksia ympäri maailmaa, mukaan lukien CES Innovation Award, NYCxDesign Award ja AWE Product Award Kiinasta sekä iF Gold Award design Award -palkinto Saksasta. Bespoke-jääkaapin ja -pakastimen suositushinnat ovat: 1399 euroa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: OSG Viestintä, samsungpr@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet:samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/