Samsungin soundbar taipui kaarelle

Samsungin soundbar taipui kaarelle

Soundbar on suunniteltu käytettäväksi Samsungin kaarevien televisioiden kanssa

Helsinki, 2. syyskuuta — Samsung satsaa tulevaisuudessa kaarevuuteen ja nyt Samsung esittelee kaarevan soundbar-kaiuttiminen, joka on suunniteltu käytettäväksi Samsungin kaarevien 55- ja 65-tuumaisten televisioiden kanssa.

Kaareva soundbar sopii asennetavaksi tv-tasolle, jolloin se kiinnittyy tyylikkäästi kaarevan jalustan päälle. Seinäkiinnityksessä soundbar ikään kuin leijuu ilmassa television alla.

Ääntä kolmeen ulottuvuuteen

Samsungin oma äänitekniikka tarjoaa yksityiskohtaisen äänentoiston ilman vääristymiä. Soundbar tukee 8.1-kanavaista ääntä ja siinä on sivuilla kaksi kaiutinelementtiä, jotka on suunnattu levittämään ääntä sivuille ja parantamaan surround-vaikutelmaa.

Harjatulla alumiinilla viimeistelty kaiutin on saatavana mustana ja hopeanvärisenä. Soundbar on 42 mm korkea ja sen leveys vastaa Samsungin Curved UHD -televisiota. Kaiutin on suunniteltu tarjoamaan mahdollisimman tehokas ja helppokäyttöinen äänentoistokokemus. Sen toimintoja voi ohjata television kaukosäätimellä.

HW-H7500 (musta) ja HW-H7501 (hopea) tulevat myyntiin lokakuussa ja niiden suositushinta on 750 euroa.

Lisätietoja:

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Markus Nummisalo, myyntipäällikkö, AV, m.nummisalo@samsung.com, p. 0400 569 228

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä. Lasse Pulkkinen, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja testilaiteasiat: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? (Medialle) Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Kategoriat

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava elektroniikkavalmistaja, joka avaa ihmisille uusia mahdollisuuksia ympäri maailman. Tinkimättömällä innovoinnilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Samsung Suomi