Samsungin uuden lippulaivan Galaxy S20 FE:n  myynti alkaa

Samsungin uuden lippulaivan Galaxy S20 FE:n myynti alkaa

Suosituimmat ominaisuudet kilpailukykyiseen hintaan

Huippuluokan kamera, jossa on tärkeimmät ominaisuudet luovuuden kehittämiseen ja entistä paremman sisällön tuottamiseen – Galaxy S20 FE:n kameratoiminnot sallivat käyttäjänsä tuottaa korkealaatuista sisältöä ja jakaa se maailmalle vaivattomasti. Puhelimen edessä on 32 megapikselin selfiekamera, jolla täydellisen omakuvan ottaminen on helppoa. Takana Galaxy S20 FE:ssä on 30-kertainen Space Zoom -toiminto, joka yhdistää optisen 3x-zoomin edistyneeseen digitaaliseen zoomiin. Tekoälyn tukema ominaisuus pitää kuvanlaadun korkeana ja tuo kohteen lähelle kuvaajaa.

Erinomainen näyttö ja 5G varmistavat vaikuttavat viihdekokemukset Laitteessa on 6,5 tuuman Infinity-O Super AMOLED -näyttö 120Hz virkistystaajuudella, joten kokemus pysyy sulavana verkkoselailusta elokuvien striimaamiseen ja mobiilipelien pelaamiseen. Galaxy S20 FE on 5G-valmis puhelin, mikä avaa mahdollisuuden raskaiden tiedostojen vauhdikkaaseen lataamiseen sekä vaikkapa verkkopelaamiseen tien päällä.

Luotettavaa tehoa ja akkukestoa koko päiväksi – Kookkaan 4500 mAh akun ansiosta käyttäjä voi luottaa, että virta ei lopu tiukan paikan tullen. Superpikalataus (25W) ja langaton pikalataus (15W) takaavat, että virtaa saa nopeasti ja sujuvasti, kun lataamisen aika on. Kaikki tärkeimmät sovellukset, valokuvat ja videotiedostot voi säilöä 128 tai 256 gigatavun sisäiseen tallennustilaan, ja tarvittaessa lisätilaa saa microSD-muistikorttipaikan kautta jopa 1 teratavuun asti

Vedenkestävän ja pölytiiviin Galaxy S20 FE:n värivaihtoehdot ovat Cloud Red, Cloud Orange, Cloud Lavender, Cloud Mint, Cloud Navy ja Cloud White. Suositushinnat alla:

Galaxy S20 FE 4G (128GB) - 679 €

Galaxy S20 FE 5G (128GB) - 779 €

Lisätietoa: www.samsungmobilepress.com, news.samsung.com/galaxy tai www.samsung.com/galaxy

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: OSG Viestintä, samsungpr@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet:samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/