Uusia tietoja Galaxy Note7:stä

Vaikka Galaxy Note7:n myynti ei ole Suomessa alkanut, Samsung kehottaa nyt kaikkia Galaxy Note7:n silti omistavia varmuuskopioimaan tietonsa, sulkemaan puhelimen ja lopettamaan sen käytön. Haluamme tehdä erittäin selväksi, että tämä koskee vain Galaxy Note7:ää, ei muita laitteita.

Samsung työskentelee pohjoismaisten operaattorien ja jälleenmyyjien kanssa varmistaakseen, että asiakkaat voivat vaihtaa Galaxy Note7 -tilauksensa joko Galaxy S7:ään tai Galaxy S7 edgeen edullisilla ehdoilla. Jos asiakas päättää vaihtaa Note7-puhelimen toiseen malliin, korvaamme luonnollisesti laitteiden hintaeron. Vaihtoehtoisesti asiakkaamme voivat purkaa kaupan ja saada rahansa takaisin.

Tarkempia toimintaohjeita jaetaan Samsungin kotisivujen kautta ja suoraan kuluttajille, joita asia koskee.

Suomessa asiakkaille tarjotaan seuraavia vaihtoehtoja:

• Vaihda Galaxy Note7 -puhelin Galaxy S7:ään tai Galaxy S7 edgeen (ja saa korvaus laitteiden hintaerosta)
  • Pura kauppa ja saa kaikki rahasi takaisin

”Asiakkaidemme turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää. Vaikka Galaxy Note7:n myynti ei ole alkanut Suomessa, kehotamme kaikkia Galaxy Note7:n silti omistavia varmuuskopioimaan tietonsa, sulkemaan puhelimen ja lopettamaan sen käytön”, sanoo Lars Jansson, Corporate Vice President & Head of Mobile Division Samsung Electronics Nordic.

”Haluamme pyytää kaikilta Galaxy Note7 -asiakkailtamme syvästi anteeksi, ettemme ole täyttäneet Samsungille asettamianne laatuodotuksia. Kiitämme teitä kärsivällisyydestänne ja pahoittelemme syvästi aiheuttamaamme harmia”, Jansson jatkaa.

Samsung jatkaa yhteistyötä asiaankuuluvien viranomaisten kanssa ja tekee kaikkensa, jotta tilanne saadaan ratkaistua. Juuri nyt keskitymme ennen kaikkea jokaisen Galaxy Note7 -laitteen palauttamiseen ja vaihtoon, jotta kuluttajia koskevat riskit saadaan minimoitua. Mikäli sinulla on kysymyksiä, kehotamme ottamaan yhteyttä asiakastukeemme soittamalla numeroon 030-6227515.

Kategoriat

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 319 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme:http://news.samsung.com/global/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/