Uutinen -

The Digital Edge: Harvat pohjoismaiset yritykset ovat kasvaneet niin nopeasti kuin DSV, yksi alueen suurimmista kuljetus- ja logistiikkayhtiöistä

Podcast: Tänä päivänä DSV:n liikevaihto on yli 12 miljardia US-dollaria, ja sen markkina-arvo Kööpenhaminan Nasdaqissa on yli 15 miljardia USD. Yhtiö on kasvanut niin orgaanisesti kuin useiden suurten yritysostojen kauttakin.

DSV työllistää yli 40 000 ihmistä 75 maassa ja kuuluu maailman viiden suurimman kuljetus- ja logistiikkayrityksen joukkoon. Tämä asettaa omat vaatimuksensa DSV:n tietohallinnolle. Onneksi on olemassa Jesper Riis, DSV:n tietohallintojohtaja, joka valittiin työstään DSV:llä Vuoden CIO:ksi 2018. Jesper on vieraamme tänään Digital Edgessä.

Tule mukaan kuuntelemaan keskusteluamme Jesperin kanssa siitä, miten ratkaisevasti hyvä hallintatapa, mittakaava ja henkilökohtainen johtaminen vaikuttavat siihen, miten it-osasto saavuttaa kunnianhimoiset liiketoiminnan tavoitteet.

Tässä jaksossa kuulet:

• DSV:n hallintamallista
  • siitä, miten keskeinen hallintamallin rooli on kuljetusyhtiölle matalakatteisella toimialalla
  • miten DSV käyttää yli 140 ohjelmistorobottia maailmanlaajuisesti
  • Jesper Riisin kolme neuvoa muille it-johtajille

Isännät: Jesper Schleimann, SAP EMEA North, digitaalisesta transformaatiosta vastaava johtaja

Lars Jacobsen, Computerworld Tanska, päätoimittaja

Podcast: Kuuntele keskustelu DSV:n CIO Jesper Riisin kanssa. Huomaa, että podcast on englanninkielinen.

Taustaksi Digital Edge Podcast -sarjasta:

Digital Edge on englanninkielinen podcast johtajuudesta, strategiasta ja liiketoiminnasta digitaalisessa ajassamme. Sitä isännöivät Tanskan Computerworldin päätoimittaja Lars Jacobsen ja Jesper Schleimann, digitaalisesta transformaatiosta vastaava johtaja, SAP EMEA North.

Sarjassamme haastattelemme päätöksentekijöitä 35 minuutin haastatteluissa. Niiden kautta tutkimme erilaisia haasteita ja sitä, miten data, suuret ideat ja uudet älykkäät teknologiat voivat parantaa maailmaamme ja siirtää liiketoimintamme digitaaliseen maailmaan. Podcastit tallennetaan Kööpenhaminan SAP Experience Centerissä ja ne löytyvät osoitteista www.computerworld.dk,www.sap.com/denmark/theedgejaiTunes.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• #makedigitalreal