Online Training

ELIXIA avaa digitaalisen treenipaikan

ELIXIA vastaa markkinoiden kysyntään kehittämällä digitaalisia palveluja jäsenilleen. Huhtikuun 3. päivänä lanseerataan täysin digitaalinen treenipaikka, joka tarjoaa yhä useammalle asiakkaalle liikunta- ja hyvinvointipalveluja, jotka edistävät kansanterveyttä.

ELIXIA tekee aktiivisesti töitä, jotta yhä useampi innostuisi ja motivoituisi aktiivisesta ja liikunnallisesta elämäntavasta. Tuotteita ja palveluita muokataan olosuhteiden mukaan, koska nyt kaivataan digitaalisia treenivaihtoehtoja koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Kysyntä on suurta, sillä jäsenet haluavat pysyä hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin henkisesti – ja ELIXIA haluaa vastata tähän. Digitaalisen treenipaikan avulla www.elixia.fi treenaaminen on helposti saavutettavissa paikasta riippumatta. Huhtikuun 3.päivästä alkaen myös ne, jotka eivät ole ELIXIAn jäseniä, saavat digitaalisen jäsenyyden kautta pääsyn uuteen digitaaliseen treenipaikkaan.

- Uskomme vahvasti, että liikunta ja terveys ovat näinä aikoina erityisen tärkeitä jokaisen hyvinvoinnin kannalta. Otamme kansalaisten liikunnan tarpeen huomioon avaamalla täysin digitaalisen treenipaikan, joka sisältää hyvinvointimme kannalta tärkeitä tuotteita ja palveluita. Haluamme auttaa yhä useampia huolehtimaan hyvinvoinnistaan, fyysisestä ja henkisestä terveydestään, ja että he voisivat jatkaa harjoitteluaan, kertoo Country Manager Jussi Raita / ELIXIA.

ELIXIAn digitaalinen treenisali sisältää seuraavia digitaalisia tuotteita ja palveluita:

ELIXIA Online TrainingELIXIAn Online training on jäsenten keskuudessa erittäin pidetty digitaalinen palvelu. Maaliskuun aikana Pohjoismaissa on tehty kaikkiaan yhteensä 145 000 treenituntia, mikä vastaa yli 8,7 miljoonaa minuuttia liikuntaa. Nyt tarjolla on 119 erilaista tuntia, kuten crosstrainingia, joogaa ja voimaharjoittelua. Valikoimassa on myös sellaisia harjoituksia, joita voi tehdä etätöiden lomassa. Jäseniltä tulleen kysynnän perusteella Online Training -palvelua vahvistetaan uusilla harjoituksilla, kuten Family Crosstraining, Kids Crosstraining, ja useilla erilaisilla Zumba-tunneilla. Kotitreenejä helpottamaan tarvittavia välineitä voi myös ostaa kotiin verkkokaupasta.

Uutuutena 8. huhtikuuta alkaen Online Trainingissä on tarjolla myös lyhyitä, ELIXIAn Personal Trainereiden, ravintoneuvojien ja fysioterapeuttien luentoja.

ELIXIA Live Streaming
Kiinnostus ELIXIA Live Streaming – palveluun on ollut suurta. Sillä on ollut aloituksesta 26. maaliskuuta lähtien yli 170 000 osallistujaa. Livestriimauksia kehitetään ja parannetaan tarjoamalla lisää suosittuja treenitunteja ja karsimalla vähemmän suosittuja tunteja. Kokonaisuudessaan ELIXIA tarjoaa asiakkailleen joka viikko monipuolisen valikoiman noin 40 striimatusta treenitunnistaan.

Podcasteja keholle ja mielelle
ELIXIA jatkaa tiedon jakamista siitä, miten fyysinen harjoittelu vaikuttaa aivoihin, ja tarjoaa aiheesta 9 podcastia. ELIXIA on yhteistyössä psykologi Carina Carlin kanssa tuottanut 12-osaisen podcastin, joka tarjoaa työkaluja henkisen hyvinvoinnin kehittämiseen. Jokaisella osalla on oma teemansa, esimerkiksi stressinhallinta. ELIXIA julkaisee uusia podcasteja myös aivotutkija Ole Petter Hjellen kanssa, ja niissä käsitellään aivojen treenausta haastavina aikoina, vinkkejä vanhemman rooliin ja apua yksinäisyyden käsittelyyn. Kaikilla jäsenillä on pääsy ELIXIAn podcasteihin.

SATS Group jatkaa ihmisten aktivointia PohjoismaissaSATS Group jatkaa vahvaa tuotekehitystä yhdessä parhaiden Personal Trainereiden, ryhmäliikuntaohjaajien, fysioterapeuttien sekä ravintoneuvojien kanssa, vaikka jokapäiväinen elämä on tällä hetkellä erilaista ja keskukset suljettu. Haluamme varmistaa jäsenillemme parhaat mahdolliset palvelut, joilla ylläpitää terveyttä ja hyvinvointia tässäkin tilanteessa.

Elixia.fi sivustolta löytyy 100 erilaista innostavaa treeniohjelmaa sekä suosittu 20 päivän joogahaaste, joka sopii sekä aloittelijoille että edistyneemmille harrastajille. Haasteessa suoritetaan 5-10 minuutin joogaharjoitus joka päivä 20 päivän ajan. Lisäksi osa Online Training -tarjonnastamme on avoinna kaikille.

Lisätietoa, ota yhteyttä:

Malin Selander