SATS Nutrition

ELIXIA laajentaa tuotevalikoimaansa ja lanseeraa SATS Nutrition – ravitsemussarjan

ELIXIA laajentaa valikoimaansa lanseeraamalla SATS Nutrition -tuotesarjan. Uusia ravitsemustuotteita kuten proteiinipirtelöitä ja urheilujuomia, proteiini- ja energiapatukoita sekä proteiinijauhetta ja -puuroa on nyt myynnissä kaikissa ELIXIA- ja SATS-kuntokeskuksissa ympäri Pohjoismaita.

ELIXIA jatkaa tuotevalikoimansa kehittämistä ja laajentamista reagoimalla nopeasti markkinoiden kasvaneeseen kysyntään harjoittelua tukevia tuotteita kohtaan. Liikuntapalveluiden lisäksi monet jäsenistä ostavat erilaisia treeniä tukevia ravitsemustuotteita, joten valikoiman laajentaminen omaan SATS Nutrition -tuotesarjaan on ELIXIAlle luonnollista. Elokuusta alkaen SATS Nutrition -tuotteita on myynnissä kaikissa Suomen ELIXIA-liikuntakeskuksissa. Laaja valikoima sisältää proteiinipirtelöitä, urheilujuomia, energiapatukoita, proteiinijuomia, puuroa ja proteiinipatukoita.

-Terveellinen elämäntapa pitää sisällään paljon muutakin kuin harjoittelua. Toivomme voivamme kannustaa jäseniämme tekemään terveellisiä valintoja tarjoamalla tuotteita ja palveluita, jotka tukevat liikunnallista elämäntapaa. Omat SATS Nutrition -tuotteemme vastaavat ravintotarpeisiin sekä ennen ja jälkeen harjoittelun että sen aikana. Tuotteet eivät pelkästään maistu hyvältä, vaan ne ovat myös parasta laatua, kertoo Silje Garberg Ree, SATSin Nordic Director of Product and Retail.

Tuotteet valmistetaan pääosin Pohjoismaissa ja pakataan kierrätettäviin materiaaleihin. ELIXIA on ottanut jäsenten ja henkilökunnan palautteen huomioon, ja kaikkia tuotteita on saatavilla myös vegaanisena. ELIXIA tekee tiivistä yhteistyötä Informed Sportsin kanssa varmistaakseen, että kaikki tuotteet täyttävät korkeimmat laatukriteerit, ja että kaikki tuotteet ovat testattuja ja hyväksyttyjä, eivätkä ne sisällä kiellettyjä tai haitallisia ainesosia.

Malin Selander
Nordic Head of Communication and PR SATS