Workout of the Week

Syksyn ryhmäliikuntauutuus: Workout of the Week

ELIXIA julkaisee syyskuun lopussa uuden Workout of the Week -ryhmäliikuntatunnin. Kyseessä on uutuus, joka on saatavilla samaan aikaan sekä ELIXIA-keskuksissa, sosiaalisessa mediassa että elixia.fi-sivustolla.

ELIXIA on innoissaan esitellessään syksyn 2020 ryhmäliikuntauutuuden! Workout of the Week on intervalliharjoitteluun perustuva ryhmäliikuntatunti, joka on kehitetty vastaamaan lisääntyneeseen kiinnostukseen korkeaintensiteettistä harjoittelua kohtaan. Tunti on suunniteltu siten, että jäsenet voivat itse valita missä, milloin ja kenen kanssa haluavat harjoitella. ELIXIA julkaisee viikon treenin, Workout of the Weekin, aina maanantaisin sosiaalisen median kanavissaan, elixia.fi-sivulla sekä ELIXIA-sovelluksessa, ja samaa ohjelmaa treenataan viikon ajan myös ELIXIA-keskuksissa. Jäsenet voivat siten osallistua ryhmäliikuntatunnille juuri silloin, kun se heille parhaiten sopii – kotona, ulkona tai esimerkiksi ystävän kanssa keskuksessa. Valitut Workout of the Week -harjoitukset ovat saatavilla myös ELIXIAn Online Training -palvelussa.

- Yhä useammat etsivät inspiraatiota liikkumiseen digitaalisista kanavista, ja haluamme rohkaista ihmisiä tarttumaan tähän trendiin. Siksi lanseeraamme uuden ryhmäliikuntatuntimme täysin uudessa formaatissa. Julkaisemme joka viikko uuden treenin digitaalisissa kanavissamme ja samaa ohjelmaa treenataan myös kuntokeskuksissamme. Haluamme tehdä liikkumisesta jäsenillemme mahdollisimman helppoa ja joustavaa - voit treenata ryhmäliikuntaohjaajan johdolla livenä, itsenäisesti tai ystävän kanssa kuntosalilla, kotona tai ulkona. Toivomme, että pystymme tällä tavoin inspiroimaan yhä useampia ihmisiä pysymään liikkeessä, kertoo Silje Garberg Ree, SATSin Nordic Director of Product and Retail.

Uutuus julkaistaan 28.9.2020. Workout of the Week on 30 minuutin harjoitus, jossa voidaan käyttää treenivälineinä steppilautaa, käsipainoja ja levytankoa tai treeni tehdään kokonaan oman kehon painolla. Lue lisää tunnista täältä

Malin Selander
Nordic Head of Communication and PR SATS

SATS- ja ELIXIA-kuntokeskukset tarjoavat modernia ja toiminnallista harjoittelua, personal trainingia ja ryhmäliikuntatunteja Suomen, Norjan, Ruotsin ja Tanskan suurimmissa kaupungeissa. Pyrimme myös auttamaan jäseniämme harjoittelemaan keskustemme ulkopuolella erilaisten digitaalisten työkalujen avulla. Olemme markkinoillamme aktiivisessa roolissa innovaatioiden kehittäjänä ja lanseeraamme jatkuvasti uusia liikuntamuotoja ja uusia digitaalisia työkaluja treenin tueksi.