​Scanoffice Premium aurinkosähköjärjestelmät – varmin tapa siirtyä aurinkosähköön

Uusiutuvien energiamuotojen ja lämpöpumppualan pioneeri Suomessa, Scanoffice Oy on laajentanut tuotevalikoimansa käsittämään myös aurinkosähköjärjestelmät.

Aurinkosähkön pientuotanto on Suomessa voimakkaassa kasvussa. Syinä ovat tekniikan kehittyminen ja järjestelmien uusi edullinen hintataso. Omalta katolta tuotetusta sähköstä ei tarvitse maksaa siirtokustannuksia tai veroja.

Scanofficen Premium aurinkosähköjärjestelmään on valmiiksi paketoitu yleisimmät teholuokat kokonaispaketeiksi, jolloin kohteeseen toimitetaan kerralla kaikki mitä asennukseen tarvitaan.

Scanofficen jälleenmyyjät tekevät ja toteuttavat kokonaistarjouksen laitteista ja asennuksesta.

Paneelit tulevat maailman suurimmalta aurinkosähköpaneelien valmistajalta Hanwhalta. Paneelit ovat 275Wp polypaneeleita ja niissä on Anti-PID teknologia ja Hot-Spot suoja. Yhdessä kennossa on yli 270 erilaista patenttia ja paneelit on testattu kestämään kovimmatkin tuulet, lumikuormat ja raekuurot.

Scanoffice Premium malliston inverttereinä käytetään itävaltalaisen Froniuksen valmistamia inverttereitä. Ne sisältävät mm. kahden lappeen järjestelmän ohjattavuuden, WLAN-yhteyden ja soveltuvat myös tulevaisuudessa älykkäisiin sähköverkkoihin (Smart Grid).

Kattokiinnikkeet on hankittu kotimaiselta Orimalta, jolla on vuosikymmenien kokemus kattoturvatuotteiden valmistuksesta. Eri kattotyypeille on omat kiinnikkeensä ja kaikki kiinnikkeet on testattu suomalaisille kattomateriaaleille.

Lisätietoja:

Joonatan Koivisto, puh. 09 2902 2438, joonatan.koivisto@scanoffice.fi

• Rakentaminen, alan kysymykset

Scanoffice on Pohjois-Euroopan suurin lämpöpumppujen ja ilmastointilaitteiden maahantuonti- ja tukkuliike. Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa lämpöpumppu- ja LVI-alan urakoitsijoista, ja toimimme koko Skandinavian alueella. Maahantuonnin ja tukkukaupan lisäksi palveluihimme kuuluvat myös jälleenmyyjien koulutus, takuuasioiden käsittely sekä varaosa– ja tarvikepalvelut. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse, sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa.