Schneider Electric liittyy iMasonsin yhteisöön tukeakseen digitaalisen infrastruktuurin kehittymistä

• Infrastructure Masons tarjoaa puolueettoman verkoston yhteydenpitoon ja kehittymiseen infrastruktuurin eri osapuolille ja teknisille ammattilaisille
  • Sponsorina Schneider tarjoaa asiantuntijuuttaan ja osaamistaan edistääkseen iMasonsin perusperiaatteita, mukaan lukien kestävä kehitys ja monimuotoisuus datakeskuksissa

BOSTON - 29. kesäkuuta 2020 - Energianhallinnan ja automaation digitalisaation johtava toimija Schneider Electric ilmoitti tänään liittyneensä iMasonsin yhteisöön, joka on voittoa tavoittelematon ammatillinen verkosto digitaalisen infrastruktuurin alalla toimijoille. Kumppanijäsenenä Schneider Electric tarjoaa iMasonsille tietotaitoaan tukeakseen kouluttautumista, verkostoitumista ja toimialan kehitystä.

iMasons koostuu infrastruktuurin toimijoista sekä teknisistä ammattilaisista ja vaikuttajista, jotka omistautuvat rakentamaan ja kehittämään digitalisaation perustaa. Yhteisö keskittyy edistämään datakeskusten imagoa ja ammattilaistensa kehittämistä jäsenyyden, tapahtumien ja toimialalle osallistamisen kautta. iMasons aloitti toimintansa vuonna 2016, ja se on sitoutunut edistämään toimialaa ja infrastruktuurin käyttöä talouden, ympäristön ja yhteiskunnan parantamiseksi. Tähän päivään mennessä sen jäsenet edustavat yli 150 miljardia dollaria infrastruktuurihankkeissa yli 130 maassa.

Keskitymme monimuotoisuuteen, osallistamiseen ja kehitykseen

Schneider Electric osallistuu moniin iMasons-ohjelmiin, jotka vastaavat voimakkaasti yhtiön omia periaatteita, mukaanlukien sen monimuotoisuus ja osallistamisaloitteet sekä koulutus- ja mentorointiohjelmat. Yhdessä he tukevat myös seuraavaa ammattilaisten sukupolvea työpajojen, harjoittelujaksojen ja apurahojen avulla.

Ivonne Valdes, Schneider Electricin pilvipalvelujen ja palveluntarjoajien segmentin globaalin myynnin johtaja, toimii tällä hetkellä iMasonsin LatinX-ryhmän puheenjohtajana. Schneider Electricin pilvipalvelu ja palveluntarjoaja-segmentin liiketoimintojen johtaja Claudia Massey toimii yhteisön puheenjohtajana.

"Liityin iMasonsiin kolme vuotta sitten, koska se jakoi näkemykseni kannustaa uraan datakeskuksien ja erikoistuneiden tekniikoiden aloilla. Yhteisö myös tukee alalle pyrkivien opiskelijoiden tasa-arvoistamista Yhdessä Schneiderin kollegoideni kanssa olen sitoutunut kehittämään monimuotoista IT- ja datakeskusammattiliasten yhteisöä", Valdes sanoi.

iMasons julkaisi The Diversity & Inclusion Champion Award -kilpailun houkutellakseen enemmän opiskelijoita alalle ja kannustaakseen alan vähemmistöä edustavia ihmisiä harkitsemaan uraa digitaalisessa infrastruktuurissa. Vuonna 2019 Valdes valittiin palkinnon saajaksi tunnustamalla hänen johtajuutensa ja saavutuksensa, jotka edistävät alan monimuotoisuutta.

"Toimialayhteistyö ja tiedon jakaminen on kriittistä uusien ideoiden herättämiseksi ja innovaatioiden edistämiseksi datakeskuksissa", sanoi Infrastructure Masons -yrityksen perustaja ja johtaja Dean Nelson. "Schneider Electric jakaa sitoumuksemme edistää toimialaa. Alan johtajana toivomme saavamme heidän asiantuntemuksensa ja kokemuksensa laajemman yhteisön saataville."

Tietoja Infrastructure Masonsista

Infrastructure Masons (iMasons) on voittoa tavoittelematon yhteisö, joka edustaa tekniikkaa ja yrityksiä. Mukana olevat yritykset edustavat yli 150 miljardia dollaria infrastruktuurihankkeissa yli 130 maassa. Organisaatiota ohjaa maailmanlaajuisista johtajista koostuva neuvosto, joka hallinnoi joitain maailman suurimmista digitaalisen infrastruktuurin toimialoista. iMasonsin visiona on tarjota puolueeton verkosto yhteydenpitoon ja kehittymiseen infrastruktuurin eri osapuolille. Jäsenet ovat mukana yksityishenkilöinä. iMasonsilla on neljä strategista toimialan painopistealuetta – sitoutuneiden jäsenten avulla lisätä tietoisuutta, parantaa koulutusmahdollisuuksia, edistää monimuotoisuutta ja osallistamista ja kannustaa kestävään kehitykseen. Lisätietoja: https://imasons.org/.

• Yritystoimi

• konesali
  • energia
  • datakeskus

Me Schneider Electricillä uskomme, että energian saatavuus ja digitalisaation edut kuuluvat ihmisen perusoikeuksiin. Meidän tahtotilamme on, että jokainen saa vähemmällä aikaan enemmän, ja että "Life Is On" kaikkialla kaikille, joka hetki.

Haluamme vapauttaa avoimen, globaalin ja innovatiivisen yhteiskunnan loputtomat mahdollisuudet, jotka vastaavat arvojamme: merkityksellisyyttä, monimuotoisuutta ja vaikutusmahdollisuuksien kasvamista.